FLAWLESS

En ting er å legge seg nydusjet i en seng som nettopp er blitt skiftet på. Men enda bedre er det med nytt sengetøy! Det er rart den følelsen man får, hvertfall jeg, av å skifte på sengen med et helt nytt sengetøy. Jeg har en favoritt side som jeg har bestilt sengetøy fra tidligere, og som noen av dere allerede kjenner til, er det Ellos jeg snakker om. Jeg kjøpte et tropisk sengetøy med masse grønne blader på, som jeg forelsket meg i. Fikk den gode tropiske følelsen da jeg hadde på det sengetøyet, men man kan jo ikke bare ha ett sengetøy, jeg vil ha variasjon! Derfor tok jeg nok en titt på Ellos sin hjemmeside, og denne gangen ville jeg ha noe enkelt. Jeg likte et sengetøy som var i hvitt og grått. Tykke striper på den ene siden og tynne striper på andre siden. Derfor to sengetøy i ett! Merkelig at jeg kan snakke så mye om sengetøy. Virkelig 170 ord på bare det… Dere likte så godt mitt forrige sengetøy jeg skrev om, så kanskje dette også faller litt i smak?

Jeg mottok Det Nye bladet for bare noen dager siden, og første jeg kunne si var WOW! For ett forsidebildet de har tatt av nydelige Jamina. Nok en herlig utgave av Det Nye bladet. Blir så utrolig hekta på disse bladene når man først begynner å abonere. Så fort man har lest ferdig månedens utgave, blir man nesten i dårlig humør fordi man ikke får neste bladet før om 1 mnd. Men det er herlig å vente på noe godt. Nesten så jeg vurderer å abonere på ett nytt blad, men er så usikker på hvilket blad jeg bør velge..


Link til sengetøyet finner du her.

Hvilke blader abonerer du på?♥

11 kommentarer
    1. Åhh så fint!! Skal sjekke ut siden dems<3 trenger virkelig ett nytt sengetøy jegåå!
      Jeg skal snart få abonere på Det Nye!! Elsker å lese dem, og har kjøpt mange allerede! Jeg annbefaler å abonere på ShapeUp hvis du skal abonere på et til! Jeg syntes det var veldig vanskelig å velge mellom de to.

    2. Iselin: Ja Didrik og Madeleine er sammen enda. Men han har sagt at han ikke ønsker å bli nevnt på bloggen og det aksepterer Madeleine 🙂 hun har sagt det før!
      Elsker skohylla di herrrregud

    3. Jeg abonerer egt ikke på noe blad, kjøper det heller i butikken en gang i blant! Men jeg vurderer sterkt å abonnere på noe snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg