HEKTISK DAG

I natt sov jeg så utrolig dårlig, jeg våknet hele tiden av at jeg var så varm og det passet meg veldig dårlig. Jeg hadde et viktig lunsjmøte i dag som jeg dessverre ikke kan røpe for dere helt enda, men det er noe spennende på gang. Jeg kan knapt vente med å fortelle dere dette! Dette året og neste år kommer til å by på mye for meg, og jeg ser veldig frem til å starte på dette prosjektet. Dream big, er det ikke det man sier? Det har nesten blitt en drøm nå. Etter lunsjmøtet stakk jeg en kjapp tur innom Urban fordi vi har fått utrolig mange fine nyheter både til gutt og jente. Jeg måtte bare få tak i disse produktene før det var for sent, og lucky me så fikk vi påfyll av varene i dag så størrelsen min var inne. Jeg gleder meg til å vise dere godbitene, kan se om jeg får tid til å vise dem på bloggen i morgen!

Så etter litt shopping, møtte jeg søsteren min for å gå ned til treningssenteret. Vi trener på samme sted og det er derfor kjekt å kunne trene sammen. Jeg liker overhodet ikke å trene alene, jeg vet ikke hva det er men jeg stresser og klarer ikke å fokusere på det jeg driver med. Derfor veldig greit å ha en treningspartner så jeg slipper dette, og heller får litt konkurranseinstinkt. Søsteren min er sterkest i armene, mens jeg er den sterkeste i bena. Så vi prøver liksom å konkurrere mot hverandre på treningen, det er både gøy og motiverende. Vi vet hvordan vi skal pushe hverandre, og få den andre til å prøve mer vekter uten å gi opp så lett. Jeg tror jeg er svakere i armene enn det jeg egentlig er, så å få en til å overbevise deg om at du kan, det er alt jeg trenger for å klare det. Jeg ser frem til den dagen jeg klarer å overbevise meg selv om dette, men på veien dit er det nyttig å ha en som hjelper deg. Jeg har vært veldig dårlig på trening de siste 2 mnd, og det er nesten så jeg skammer meg. Jeg har rett og slett vært lat, men det skal forhåpentligvis bli snudd på nå.


Jeg har aldri hatt bedre treningssko enn disse fra Nike som heter Lunarglide. Jeg har hatt dem i nærmere 3-4 år, love them so much.

Hvordan har din dag vært & er du flink til å trene?♥

6 kommentarer
    1. Jeg må bare kommentere dette, eller det kan være at du har hørt det før, men du ligner så sykt på Lily Aldridge, hun VS-modellen! Du er utroolig pen Madeleine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg