SOMETHING NEW

Herreguuuuud, jeg kan ikke tro det er lørdag i dag. De siste dagene har gått så fort unna, helt ærlig trodde jeg det var fredag i dag. Jeg har èn ting jeg kan skylde på, en god grunn også. Jeg har blitt helt oppslukt i Pretty Little Liars. Søsteren min satt på en episode her om dagen, så jeg kunne gi serien en sjanse. Brått hadde vi sett ferdig sesong 1, eller jeg hehh. Det blir bare mer og mer spennende for hver episode og jeg får ikke nok. Jeg har sett så mye på det at jeg faktisk lå etter med en dag. Det er ikke ofte jeg tar feil av hvilken dag det er pga jeg har vært oppslukt i en serie. Men det er så verdt det, haha. Jeg har noen andre favoritt serier og, Dexter på nr 1 og Choosen på nr 2. Heldigvis ikke lenge igjen til Chosen slipper den nye sesongen!!!! Can’t wait.

Ellers denne uken har jeg handlet litt nye klær, god terapi med andre ord. Jeg visste allerede før jeg dro til byen hva jeg skulle ha, og det tok jaggu meg ikke lang tid før jeg hadde flere plagg i hendene mine og stod ved kassen for å betale. Ganske bra fangst og jeg gleder meg så mye til å bruke de nye klærne. Den stripete genseren jeg kjøpte i rød og svar, har jeg allerede i grå og den er favoritt genseren min. Går til alt, den er så god og ha på og jeg elsker lengden på den. Jeg tok large i alle de genserne iogmed at jeg gjør alt for å dekke til rumpa mi. De er veldig fine å ha til skjorter rundt livet, gir antrekket et ekstra pluss etter min smak. De 3 andre plaggene jeg kjøpte var den røde genseren med høy hals, den har jeg i grå og svart fra før av – og at den kom inn i rød var litt sånn vågalt for meg. Bruker sjeldent rødt, så alltid litt gøy å teste ut noe nytt! Samme med den svarte toppen, jeg må lære meg å bruke litt mer topper og ikke bare oversized t-skjorter og gensere. Litt kjekt å kunne ha på shorts uten at folk tror du bare går med en overdel, if you know what I mean. Så gjenstår det siste genseren, nemlig den grå. Den er helt enkel, men less is more right?


Alt er fra Urban.

Likte du noen av plaggene?♥

15 kommentarer
    1. Hei! Jeg vurderer å få en kanin som kjæledyr, til å ha inne. Har forstått det sånn at dere har kaninen deres inne også, og lurte derfor på om du kunne skrive et innlegg om hvordan det er? Åssen det er når den gjør fra seg osv. Lærer den å bruke egen do, eller tisser og bæsjer den hvor den vil? Haha 😀

    2. skjønner ikke hvorfor du vil dekke til noe, du har seriøst dritbra kropp! har jo sett deg i kjoler osv, rumpa di er jo til å være sjalu over. her sitter jeg og mine venninner og misunner deg til tusen, så sitter du og vil skjule deg selv. 😮

    3. OMG, ELSKER PLL
      MEEEN DU MÅÅ VÆRE FORBREDT, FOR PÅ ONSDAG FÅR VI VITE HVEM A ER, OG DET KOMMER HELT SIKKERT TIL Å STÅ OVERALT, NOE SOM VIL BLI VELDIG DUMT FOR DEG SOM IKKE HAR SETT ALLE SESONGENE
      MEN OMGG, GLED DEG, FOR DET BLIR NEMLIG BEDRE OG BEDRE
      OG ET TIPS TIL, IKKE SØK PÅ PLL PÅ NETTET, ER NEMLIG SÅÅ MANGE SPOILERE SOM KAN ØDELEGGE MYYE
      Og jeg eeeeelsker innkjøpene forresten, gleder meg til å se outfits <3

    4. Sara: kunne ikke unngå å svare på spørsmålet ditt. Har selv hatt kanin inne, å såvidt jeg husker så tror jeg at etter vi skaffet den en do ( kattdo ) så da brukte han å tisse å bæsje der ( og leke opp i den x) )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg