TRIWA – BLUSH SKALA

Jeg elsker at noen av dere lesere elsker klokker like mye som meg. Det var èn klokke dere ikke hadde fått sett så gode bilder av, og det var klokken min fra Triwa. Jeg la kun ut ett bilde av denne klokken, og det begynner å bli en veldig god stund siden. Jeg har nesten ikke fått beundret denne skjønnheten selv. Først bestilte jeg en klokke i en annen modell, men den var alt for stor for det lille håndleddet mitt. Derfor måtte jeg returnere den og bestemte meg like gjerne for å ta en annen godbit derfra. Denne gangen måtte jeg lese litt nøyere på informasjonen om klokkene, så jeg ikke valgte en stor en. Det er ikke alltid lett å avgjøre størrelsen utifra bilder og jeg tok litt feil pga den lille feilen jeg gjorde der. Heldigvis fikk jeg øye på en annen herliget, og denne gangen leste jeg nøye om informasjonen på klokken. Klokken jeg valgte heter Blush Skala, og det som fikk meg til å falle for den modellen var rett og slett hvor ren den var på designet. Den lyse beige fargen med ett så rent ur til, det var alt jeg ville ha. Jeg kunne så klart valgt en annen fin modell, men jeg vil heller ha ulike klokker enn mange like. Uret er 36 mm mens stroppen er 18 mm. Jeg kan faktisk ikke ha noe særlig større enn dette. Det er veldig kjedelig, for jeg sliter med å finne klokker og armbånd som passer til håndleddet mitt. Jeg skulle kjøpe meg ett nytt Hermes armbånd da jeg var i New York, men ingen passet meg… Da kom furteleppa frem skal jeg si dere, haha. De hadde ingen andre størrelser enn onesize. Det er vel rart å si, men jeg skulle ønske jeg hadde større håndledd (?). Vi jenter har mye rart for oss…

By the way, jeg er forelsket i plakaten jeg har brukt på disse bildene.

Likte du klokken?♥

7 kommentarer

Siste innlegg