MUST HAVE DENNE HØSTEN

// Innlegget inneholder adlinks.

I går ga jeg opp å blogge. Jeg kan ikke skryte så mye av Get når vi mister nettet hver eneste dag. Sånn har det vært helt siden vi oppgraderte til “bedre” nett fordi vi hadde så dårlig fra før, heh. Etter vi oppgraderte til bedre nett, har det blitt dårligere mens vi betaler mer (?). Jeg kan ikke telle på fingrene på hvor mange ganger vi har hatt folk her for å løse problemet. Men en ting er sikkert, problemet er fortsatt ett problem. Hvert fall meg som har bloggen som jobb. Verste som kan skje for en blogger, er jo faktisk det å miste nettet. Det begynner jeg å bli møkk lei av for å si det sånn. Jeg vet aldri når på døgnet vi har stabilt nett, og i går hadde jeg uflaks hele dagen. Det kommer til et punkt der du ikke gidder å vente lenger, og heller håper på bedre nett dagen etter. Noe som irriterer meg grenseløst er at det vanligvis skal være mulig å dele nett via mobilen til pcen, men av en merkelig grunn funker det ikke lenger. Tro meg, jeg har prøvd utallige ganger. Noen ganger har det vært så dårlig nett at jeg må ha dratt til en venninne for å få nett. I går ble jeg så irritert og rastløs at jeg heller prøvde å kose meg med Pretty Little Liars. Jeg har blitt så hekta.

Jeg har nådd over 100 favorites på Nelly. Jeg må faktisk spørre dere; Er dette normalt? Haha, hjelpes… Når du tror Nelly ikke kan få inn finere plagg, så vips kommer dem ut av det blå. Selv om ikke sommeren er helt over enda, er det uansett greit å være tidlig ute med å skifte ut sommerfavorittene med litt høst-nyheter. Jeg er allerede godt i gang med å rydde i klærne mine og det skal bli godt å bli kvitt en del, tro meg. Plagg jeg sparte fra i fjor, som jeg trodde jeg kom til å bruke denne sommeren – som aldri skjedde for eksempel. Det er på tide å si farvel til de plaggene for godt. Men en godnyhet er jo det at når noe skal bort, får man plass til noe nytt! Det er aldri feil å freshe opp klesskapet sitt med litt høstnyheter. Av over de 100 plaggene jeg har lagret på Nelly, så har jeg funnet mine topp 23. favoritter. Det går i jakker, boots, sunnies og ikke minst luer. Jeg liker egentlig ikke høsten så godt, men jeg kan ikke sette ord på hvorfor jeg ikke gjør det. Så kanskje jeg bør gi den en sjanse?


1. her // 2. her // 3. her


4. her // 5. her // 6. her


7. her // 8. her // 9. her


10. her // 11. her // 12. her


13. her // 14. her // 15. her


16. her // 17. her // 18. her


19. her // 20. her


21. her // 22. her // 23. her

Likte du noen av produktene – hvilke?♥

4 kommentarer
    1. Haha, vi har AKKURAT samme problem med Get! Er jævlig irriterende at de ikke har klart å fikse problemene enda

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg