WEDNESDAY MOOD

Denne dagen bråvåknet jeg da jeg raskt forstod at noen hadde prøvd å hacke mailen min. Det første jeg gjør hver morgen er å alltid sjekke mailen fra iphonen min. Det funket ikke i dag gitt. Jeg kom meg verken inn på pcen eller på iphonen, og da startet jeg med en gang å forandre på alt når til og med snapchaten min ble hacket. Jeg har en annen som står koblet opp med sin mail, hvis det skulle skje noe, og jaggu meg ble ikke denne personen spammet ned av tilbakestilling og bytting av passord i hytte og pine. Jeg blir så utrolig forbanna og sjokkert over at noen våger å gjøre dette mot meg. Hva er det de prøver på egentlig? Se om de finner noe hemmelig på mailen min eller bare ødelegge for meg? Alle mine viktige kontakter er der, avtaler, regninger, invitasjoner osv. Det hadde blitt en kjipt  å måtte miste alt dette fordi noen kødder med meg. Noe hemmelig finner dere dessverre ikke på mailen min, mine hemmeligheter ligger godt gjemt et annet sted hvor ingen kan finne dem. Nemlig i hodet mitt, og enda godt er det.

Etter gårsdagens harde treningsøkt, er både rumpe og lår helt ute av drift føles det ut som. Det passer derfor perfekt at det er nok en dag med ordentlig sommervær, så jeg kan nyte denne dagen på det fulleste. Hva er vel bedre enn å starte dagen med pizza på terrassen? Litt gøy at jeg har bestilt kosttilskudd-plan når jeg spiser pizza til frokost. Blir spennende å måtte fortelle alt jeg døtter i meg til en personligtrener. Spesielt hva jeg spiser til frokost, haha. Jeg er ett middagsmennesket, jeg kan ikke si noe på det. Jeg spiser heller middag 3 ganger om dagen, enn frokost og kveldsmat. Men opp i vekt skal jeg, så jeg trenger litt ekstra veiledning – det skader i hvertfall ikke!

Hvis finværet holder seg utover kvelden i dag, skal jeg sørge for å få tatt antrekksbilder til bloggen. Ha en super dag, mine kjære lesere♥

Hvordan har din dag vært så langt?♥

5 kommentarer
    1. Uff, det er så skremmende! Får alltid panikk når sånne ting skjer.. Men lykke til med kostilskudd-planen! <3 Du vil alltid være fin uansett! Lurte på en siste ting - Kunne du lagd sånn innlegg "på min telefon" som en del andre bloggere har gjort? 🙂 Der du viser appene på iphonen din, bakgrunn og hvilke apper du bruker mest / er avhengig av? 🙂 Håpe du får en super kveld videre! <3 Du er et fantastisk forbilde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg