FRESH MAKEUP

// Sponset.

Ingenting er bedre enn å skaffe seg ny sminke og koster. Det er vel kanskje litt ekkelt å si, men jeg har sikkert ikke vasket den ene sminkekosten min på 1 år… Jeg bruker den virkelig hele tiden, så jeg vil liksom aldri vaske den. Men tror kanskje både kosten og huden min hadde fått godt av det. Vasker man den bare med vanlig såpe eller shampoo, hvis jeg ikke husker feil? Og så skal det kun stå over natten på et håndkle ellernoe.. Uansett, jeg har heldigvis en annen kost hvis det skulle vært nød. Jeg husker jeg så de nye Real Techniques kostene på H&M, og jeg bare forelsket meg på få sekunder. Ja, utseendet har noe å si. For jeg synes virkelig det var fancy med gullkoster. Det er alltid gøy med nye kolleksjoner og design, uavhengig av hva det er. Er dere enige? Det er sjeldent en liten forandring skader. Nå som jeg endelig har fåt 2 av disse kostene, så gleder jeg meg til å sminke meg pen med nye ferske koster, haha.

Hvert fall jeg har et spesielt lys jeg bare MÅ sminke meg i. Jeg bøyer meg i støvet for dere jenter og gutter som klarer å sminke dere i hvilket som helst lys. Jeg derimot? Gurimalla…. Jeg må alltid sminke meg på badet siden jeg verken har sminkespeil eller det perfekte lyset på rommet mitt. Men jeg har funnet et sånn sminkespeil som faktisk har innebygd lys i seg, så jeg er gira på å teste ut dette på kvelden når det ikke er så mye lys på rommet mitt og se hvordan jeg får sminket meg. Kanskje jeg endelig får sminket meg på rommet, enn å måtte drasse med meg alt frem og tilbake. Opp i alt dette, fant jeg endelig den riktige lipglossen fra Clarins. Jeg har 2 andre lipglosser fra dette merke og jeg er kjempefornøyd med hvordan de er. Denne gangen fant jeg en mer nude farge på leppene i 03. Det hender jeg ikke er i humør til å ha på leppestift, og heller ikke lipgloss med sterke farger, da passer disse nude lipglossene perfekt. Jeg må alltid ha noe på leppene, så for å slippe å tenke på at det blir krasj i looken, slår det aldri feil med nude look.




Jeg vurderer å kjøre en instagramkonkurranse hvor dere kan vinne 2 av produktene på bildene over. Hadde det vært interessant? I så fall, hvilke produkter ville du valgt?♥

28 kommentarer

Siste innlegg