JUNKYARD

Vinneren av Junkyardkonkurransen her på bloggen ble Julia Elise. Gratulerer så mye til deg! Du vil bli kontaktet veldig snart, så sjekk mailen din.


Siden det var så utrolig mange som meldte seg på junkyardkonkurransen her på bloggen, smeller jeg til med en konkurranse på Instagram òg. Den vil være akkurat lik, samme premiepott som gavekort på 1500 kroner. Eneste du trenger å gjøre der er å like bildet jeg har lagt ut på @madeleinepedersenn i samarbeid med Junkyard, følge @junkyardnorge og kommentere “Gjort” under bildet på instagram. Vinneren trekkes om ca 1 uke, og denne konkurransen er som alltid får både gutter og jenter. Good luck!

Over halvparten av klesskapet mitt består av produkter fra Junkyard, og det er overhodet ikke rart når de har så mye fint. De startet med å være en skate/ streetstyle nettbutikk, men har fått inn så mye mer fashion i løpet av dem siste årene. Jeg kan umulig tro at ingen finner noe de liker der, for de har stort sett alt. Favoritt merkene mine fra nettbutikken deres er Nike, Ray-Ban, Adidas, Converse, Reebok, Dr.Denim, Svea, Triwa and so on. Det er så mye å velge mellom, at jeg nesten blir gal. Det siste jeg fikk sponset fra Junkyard er disse herlige genserne fra Nike, som dere ser under. Den lysegrå er baggy, mens den mørkegrå er litt mer tettsittende – but still, I love them both. Den mørkegrå har vært på ønskelisten min i en god stund, og nå er den endelig miiiiiiin.





Nike SB Hoodie finner du her & Nike Just Do It finner du her.

Hvis du finner gavekort på 1500 kroner fra Junkyard, hva vil du handle da?♥

22 kommentarer

Siste innlegg