OPPDRAG OPPDAG HUAWEI

// I samarbeid med Huawei.

Den siste tiden har jeg oppdaget noe nytt, nemlig Android mobiltelefonen Huawei P8 som fikk terningkast 6 av VG. Jeg visste helt ærlig ikke hva jeg skulle forvente meg da jeg skulle teste den ut, siden jeg ikke kjente til dette merke så godt. Men litt anelse hadde jeg om denne mobilen. Min mamma har nemlig Huawei P7, og hun har vært veldig fornøyd med den. Etter å ha gjort litt research, skal disse fra Hauwei være utrolig gode mobiler til en god pris. Da jeg mottok mobilen, kom den i en sprek forpakning. Designet på mobiltelefonen er jeg veldig fan av, det er et veldig fint premium alminium design. Ikke at utseendet på mobilen er superviktig for meg, men litt viktig er det synes jeg. For meg som bare har hatt Iphone de siste årene, var det ganske nytt for meg i å holde i en så stor, men tynn Android mobil. Skjermen er ganske stor, så det å gå fra en skjerm på en Iphone, til dette, det var drit gøy. Du ser deg selv så mye bedre og får med mye mer i bildene. Fra jeg da så skjermen og gikk inn på kameraet, begynte jeg umiddelbart å leke litt funksjonene.

Å få en perfekt selfie, er vel lettere sagt enn gjort. Det handler ikke bare om lyset og hvor du tar bildene, men også redigeringen i etterkant. Jeg ble veldig positivt overrasket da jeg så hvor mange redigeringsmåter det var å finne. Noe av det første jeg testet ut heter “Gjør vakker”. Inne på denne funksjonen kan du endre på glatthet, forsterke øyer, fjerne øyeringer, lysne og gi glimt i øynene, hvitere tenner og nå over til det morsomme; Mobilen gjør det for deg, eneste du må gjøre er å trykke på hvor hvite tenner du ønsker for eksempel, uten å måtte dra fingeren rundt på bildet av deg. Det er nesten så jeg kaller det god service i en mobil. Den gjør jobben for deg, eneste du trenger å gjøre er å ta valgene. Men man kan også ha det vannvittig morsomt inne på denne redigeringen. Du kan nesten forandre deg til å se ut som en alien med store øyne og sinnsykt smalt ansikt. Jeg testet denne på både meg selv, søsteren min og mamma. Gjett om vi alle lo! Etter du har fått fjernet urenheter og eventuelt gjort andre endringer, kan du også velge filter. Du har hele 16 filtre å kunne velge mellom, før du har fått den perfekte selfien. Jeg digger også denne selfiepanoramaen. Tenk deg at du er med mange mennesker, og alle dessverre ikke får plass i det ene bildet dere skal ta. Da er det så kjekt å ha muligheten til panoramabildet så alle får blitt med! One big happy family, right?

Tenkte å vise dere redigeringen uten sminke, så det er lettere å se forskjellen:

Og for å virkelig vise dere hva den kan redigere:


Hahahaha, jeg har det litt for gøy.

Noe annet denne mobilen har inne på bildetfunksjonen er at hvis det er noe spesielt du ønsker å ta bilder av, for eksempel en foss, graffiti eller Oslo by night med masse lys og trafikk- så har mobilen en egen innstilling på det. Mobilen sørger for at du får den beste kvaliteten på bildene du tar, hvor enn du er. Jeg er utrolig positivt overrasket over hvor mye den har å by på bare inne på kameraet. Du trenger ikke å laste ned apper for å kunne redigere hud, tenner, farger osv. Mobilen har det allerede, og det er jo bare så flott! Til meg som er veldig opptatt av å ta bilder, er dette en mobil jeg kan se for meg vil bli mye brukt fremover.

KONKURRANSE:

Ønsker du deg en Huawei P8? Oppdag noe nytt, akkurat som at jeg oppdaget Huawei P8. Det kan være alt fra et sted, noe du aldri har gjort men har hatt lyst til, kanskje prøve ut ny mat osv. Bare fantasien setter grenser! Legg ut bildet på Instagram, tagg meg som #madeleinepedersenn og #oppdragoppdag eller #oppdagHuawei. Vips så er du med i trekningen om å vinne en Huawei P8. Lykke til!!!

7 kommentarer
    1. Jeg er veldig fornøyd med egen mobil, men tipset vennene mine om dette! Stas med konkurranser 🙂
      Jeg lurte på om du kanskje kunne blogge om ditt forhold til redsel/angst? Om du har personlig erfaring eller vært “pårørende”, og generelt dine tanker om tema. Jeg har nettopp publisert et innlegg om det selv (offentlig), gjerne ta en titt 🙂

    2. Jeg vudere å gå fra iPhone til denne mobilen. Så kan du lage positive og negative siden med mobilen vis msn skal gå i fra iPhone til denne? 🙂 plissssss ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg