ANTREKK: WHITE AND BLUE

I dag har jeg bedt jentene over på filmkveld og kos hos meg. Veldig lenge siden sist, så nå som jeg er hjemme alene med søsteren min, måtte jeg bare slå til! Før jeg begynte å ordne med til kvelden, vasket jeg og støvsugde hele huset og det blir man søren meg svett av altså. En treningsøkt i seg selv, haha. Da jeg ble ferdig med dette, gjenstod det å finne ut av hva jeg skulle ha på meg – girlsproblem. Det er aldri lett! Men så kom jeg på at jeg kanskje burde pynte meg litt siden jeg skulle ut å ta antrekksbilder med Nadine og Ida før resten av jentene skulle komme. Så det ble noe veldig nytt på meg denne gangen. Vi kjørte ned til byen, brukte alle 6 øynene og lette etter locations som kunne sett bra ut. Brått skrek jeg “DER!!!”, så var valget gjort.

For litt siden kjøpte jeg meg en blå kåpe på 60 eller 70% fra butikken jeg selv jobber på. Jeg hadde siklet etter den en god stund, men pga prisen tenkte jeg “jeg trenger den jo egentlig ikke…” Men da den var på salg så måtte jeg bare slå til, det var på tide at jeg sluttet å sikle. Siden jeg kjøpte den i sommer, har det vært for varmt å bruke den før i dag. Det var den perfekte anledningen! Jeg ville gå for en veldig girly og classy look i dag, og kjørte på med white errthang fra topp til tå. Jeg har aldri hatt en hvit bukse før og det er virkelig skummelt å gå med noe hvitt. Helt utrolig at den enda ikke har fått noen flekker på seg, men nå som jeg har sagt det kommer de nok ganske snart. Jeg har også fått skaffet meg noen flotte nye høstsko til den herlige kåpen. De hvite bootsa er fra Nelly og de er superfine, og ikke minst gode å gå i. Eneste negative med skoene er at de er svært glatte under, så går du med dem inne på et senter eller i butikken, pass på. Jeg har holdt på å gå på trynet et par ganger bare i dag.

Forresten, jentene tror det er et blad jeg har på bildet med skoene – jeg tror det er en bebifrosk – hva mener dere?









Kåpe & t-skjorte fra Urban // Dr.Denim bukse fra Junkyard (sponset) // Boots fra Nelly // Klokke fra Larsson&Jennings

Hva syns dere om antrekket?♥

34 kommentarer

Siste innlegg