TA VARE PÅ HUDEN DIN

// I samarbeid med Dr. Hauschka

I en alder av 20 år har jeg brått fått en liten wakeup call når det gjelder huden min. Jeg har helt siden jeg begynte å smøre ansiktet mitt, smørt det med BODYLOTION! Jeg har faktisk ikke brydd meg om hva jeg smører meg med i ansiktet så lenge jeg alltid bare har fuktig hud. Det kom til en dag hvor jeg så meg i speilet, stirret lenge på huden min og bare tenkte at jeg kan virkelig ikke fortsette å smøre ansiktet mitt med bodylotion fra Nivea. Det er på tide at jeg tar vare på huden min før det blir for sent. For noen ganger kan det være for sent, men ikke alltid heldigvis. Dere aner ikke hvor mange rare blikk jeg har fått av venninner og damer som har jobbet i hud-butikker da jeg har sagt at jeg bruker bodylotion i ansiktet. But not now anymore!

Jeg vet ikke hvor mange av dere som har prøvd/ testet ut produktene fra Dr.Hauschka, men de har et utrolig stort utvalg. Beste av alt er at disse produktene går til alle hudtyper! Jeg fikk for 2 uker siden en pakke fra dem, hvor jeg blant annet fikk hudpleie produkter som rens-styrk-beskytt og nattpleie. For meg passet det helt perfekt, siden jeg først nå har blitt interessert i å ta mye bedre vare på huden min. I tillegg elsker jeg å teste ut nye produkter, så gjett om jeg har hatt det gøy de 2 siste ukene. Siden dette er hudpleie produkter, tenkte jeg å skrive litt kort om produktene, hva de gjør og hvordan man bruker dem. For sånne som meg så er det ganske hjelpsomt, som faktisk ikke har peiling på hvordan man pleier huden sin.

Dr.Hauschka Rensemelk:

♥ Rensemelken kan du bruke hver morgen og kveld. Denne fjerner smuss og sminke, i tillegg til at den gir huden skånsom pleie for både de med sensitiv og normal hud. Fordel rensemelken godt i hele ansiktet, og fjern deretter rensemelken med vann med enten en sminkesvamp eller en varm, fuktig klut. Bruk gjerne litt ekstra rensemelk på en bomullspad for å fjerne sminken rundt øynene dine.

Dr.Hauschka Ansiktsvann:

♥ Ansiktsvann kan du bruke hver morgen og kveld. Denne stimulerer huden, gir den en frisk glød og en naturlig utstråling. Ansiktsvann er en styrkende basispleie for normal, tørr og sensitiv hud, samt hud som trenger en re-freshning som jeg vil kalle det. Spray ansiktsvannet på huden og klapp det forsiktig inn med hendene.

Dr.Hauschka Rosenkrem Light:

♥ Dette er en dagkrem som du kan bruke hver dag. Den beskytter mot ytre påvirkninger og gir huden en frisk og balansert farge. Denne dagkremen passer til sensitiv, normal, tørr og irritert hud. Dagkrem er virkelig et must som får deg igjennom dagen med rikelig med fukt i ansiktet. 

Dr.Hausckha Nattpleie Serum:

♥ Nattpleie serum bruker du hver kveld før du skal legge deg. Den hjelper hudens rytmer om natten, huden absorberer serumet raskt så du får en glatt hud før du legger deg til å sove, den er fuktighetsgivende og styrker huden. Med andre ord; Natt Serum er fantastisk.


Du får kjøpt disse produktene HER og resten av produktene fra Dr.Hauschka på disse nettbutikkene; Life.no, Sunkost.no, BodyGlow.no, Vita.no og Arnika.no.

Er du flink til å ta vare på huden din & hva slags renseprodukter bruker du?♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg