HELGEN MIN

Denne helgen var både foreldrene mine og søsteren min borte, det var med andre ord første gangen jeg sov i huset helt alene. Jeg trodde jeg kom til å elske det, men på fredag var det helt forferdelig. Jeg fant ut av jeg var mørkeredd, redd for bare den minste lyd som jeg hørte. Jeg hadde det forbanna gøy på dagtid, da spilte jeg musikk på full guffe og did my thang. Men så fort kvelden kom, og jeg skulle legge meg – jeg turte så vidt å se ned trappen, for der var det helt svart. Så jeg trodde jeg kjente meg selv veldig godt, men det har seg slik at jeg ble litt bedre kjent med pinglete meg denne helgen.

Heldigvis ba jeg jentene over på lørdagen, så jeg slapp å være helt alene heheh. Vi dro på butikken for å handle inn masse snacks og selvfølgelig ingrediensene til å lage hamburger og pommes frites. Vi var alle så sultne at vi ikke orket å lage noe som tok veldig lang tid, så da ble det hamburger for alle penga. Kvelden gikk til å se filmer, sitte i joggebuksen og se på gamle bilder på harddisken min. Før hadde jeg med speilrefleks kameraet mitt OVERALT. Alt fra til fester og så fort jeg bare skulle ut døren. Jeg skjønner virkelig ikke at jeg turte å ha med kameraet rundt på fester, da jeg selv var sørpe dritings. Men den dag i dag, er jeg så glad for at jeg aldri lot det ligge igjen hjemme. For det er så mange morsomme øyeblikk som har blitt fanget på kameraet som man ler av i dag. Kanskje ikke på selve dagen, men en god latter noen år etter. Det fikk meg til å innse at jeg må bli flinkere til å ta flere bilder av meg og venninner, og rett og slett alt vi opplever sammen. Det er så koselig å mimre over disse tidene.

Noe annet som er sinnsykt rart å tenke på er at jeg og Nadine ble kjent med hverandre for ca 3-4 år siden, gjennom resten av jentegjengen. Brått finner vi ut at vi er i slekt da hun fant et gammelt bildet av oss to som bittesmå. Verden er liten, er den ikke?



Sjokkerende nok prioriterte vi andre ting enn å ta bilder av hverandre hjemme hos meg, men her er det eneste bildet som ble tatt denne kvelden:

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Hvordan var din helg?♥ 

18 kommentarer

Siste innlegg