TUESDAY

I dag hadde jeg alarm på til klokken 07:15. Jeg hadde nemlig tannlegetime klokken 08:00, så det var da bare å kle på seg, pusse tennene og drite i hvordan man så ut eller hva man gikk i. Jeg hadde en annen tannlege før, som jeg var på sjekk hos for kanskje 3-4 mnd siden. Og hos dem måtte jeg tydeligvis gjøre ting som kom på over 5800 kroner til sammen, jeg fikk drit sjokk og fortalte dette derfor til familien min. Ikke lenge etter ble jeg anbefalt å sjekke meg hos en annen tannlege for å se om det var noen prisforskjell. Etter sjekken i dag, fikk jeg beskjed om at det jeg trenger å gjøre med tennene mine kommer på 2500 kroner. Altså 3300 kroner billigere. Jeg hadde færre hull på denne sjekken, så jeg sitter og er veldig frustrert akkurat nå. Jeg ble fortalt at det var mye som måtte gjøres i munnen min, og prisen sjokkerte meg så mye at jeg selv ikke kunne tro det, både prisen og at jeg hadde så mye feil med tennene. Jeg er derfor så glad for at jeg sjekket meg hos en annen tannlege og fikk bekreftet at jeg kun har et par hull som må fylles + bedøvelse som koster litt. Selvom jeg har hull, har jeg tydeligvis kun 3 hull og ikke 6-7, men jeg er like frustrert.

Etter tannlegesjekken dro jeg hjem og sov til klokken ble 12:00, så var det opp og hopp og gjøre seg klar til en harrytur til Sverige med Ida. Ingen av oss skulle egentlig ha noe spesielt, men det er så koselig å bare ta en tur over dit, i stedet for å drukne i sengen – ikke alltid, men i dag ville jeg ikke drukne i sengen. Da vi var ferdige i Sverige og skulle trille vognen ut, begynte det brått og hølje ned med regn. Jeg hater regn, hvis jeg ikke har på regnjakke eller har paraply, i dag hater både jeg og Ida regnet. I tillegg til å måtte gå til bilen og sette inn varene, måtte vi i tillegg fylle olje på bilen siden den lyste rødt – typisk. Både jeg og Ida stod lenge og fiklet med hvordan vi fikk opp denne giga kartongen med olje som hun kjøpte på Nordby, til slutt stod vi der søkk våte begge to og ble så irriterte at vi til slutt bare måtte le av alt. Hvor mange nordmenn trengs det til å skifte på oljen? Svar; 2 jenter og nesten 1 gutt. Hahaha, er det mulig.




Mine første selfies med Olympus Pen, hehe =)







Hvordan har din dag vært?♥ 

23 kommentarer

Siste innlegg