DAYS LIKE THIS

I dag er det nok en regnfull dag der jeg bor, og det er så irriterende nå som jeg vil ut og ta antrekksbilder hver dag. Er det ikke typisk? Så fort jeg kjøpte meg det nye kameraet, har været blitt snudd helt på hodet. Men på disse dagene, får jeg gjort unna andre viktige ting. Som for eksempel bloggjobbing bak kameraet som består av å sjekke fakturaer, skatt, mailer, produkter, avtaler, møter, planlegging osv. Det som jeg elsker spesielt ved denne jobben, er at jeg kan jobbe fra sengen min. Man må ikke alltid stå opp klokken 07:00, for å dra ned til byen for så å komme seg på kontoret sitt, jeg har mitt eget lille kontorhjørnet, nemlig i sengen min. Jeg har null planer i dag, selvom det føles kjempegodt vil jeg utnytte det mens jeg kan. Derfor passer det bra til å planlegge innlegg fremover her på bloggen. Jeg vil legge mye mer fokus på antrekksbilder, for dette er noe både jeg og dere har savnet. Så da kan jeg jo bare starte med å planlegge litt antrekk, det høres enkelt ut, men fyttikatta å vanskelig det er egentlig, haha. Det er så rart, men jeg legger så merke til at etter jeg kjøpte meg nytt kamera, vil jeg seriøst knipse bilder hele tiden. Det er rart å si, men for første gang på veldig, veldig lenge motiverer jeg meg selv. Det føles så godt å si det.

Jeg har kjøpt meg litt nytt på sminkefronten, rett og slett fordi jeg har gått tom. Men jeg har også hatt lyst til å prøve ut noe nytt, som for eksempel lipliner. Tydeligvis er dette noe alle jenter skriker etter, men er det virkelig så bra som alle skal ha det til? Det skal jeg finne ut av. Jeg kjøpte derfor en lipliner fra MAC i en nude tone som heter Subculture, starter rolig og så kanskje jeg går over til litt sterkere farger etter hvert. Så noe annet jeg synes virker så enkelt, men likevel vanskelig er highlighter under øyenbryn. Jeg kjøpte i går da jeg var i Sverige en highlighter fra Anastasia i fargen Camille/ Sand som jeg skal prøve ut, kanskje det er noe for meg, kanskje ikke. Det ser bare så pent ut å ha rene linjer rundt øyenbrynene og ikke skygger etter Dipbrow Powder. Det kan vel ikke være så vanskelig å gjøre det riktig tenker jeg. Practice makes peerfect, right? Ellers har jeg kjøpt meg gamle favorittene mine; Clear Brow Gel fra Anastasia og Mac Chremesheen Gloss i fargen Deelight. Verdens peneste nudefarge på leppene! Bruker denne svært ofte, nesten litt for ofte.




Hva ønsker dere å se mer av på bloggen min & har du kjøpt deg noe nytt den siste tiden?♥

34 kommentarer
    1. Godt å høre at du klarer å motivere deg selv, det føles superdigg! Jeg gleder meg til flere antrekkbilder 🙂 Kanskje du kan slenge inn noen tips om bra butikker i utlandet (f.eks. London, Amsterdam, København), som ikke koster all verden?

    2. Hi Madeleine! Ugh, you have such a beautiful name!!
      Anyways, I’ve been wondering what you do to keep your skin to naturally beautiful with no imperfections?? I’m struggling with pimples and scars, and it really breaks down my confidence in talking to others. Do you use any specific products or eat something which is good for you skin??
      Hoping for a answer!! 🙂
      Many hugs and best wishes

    3. Hei! Har så lyst til å prøve den lipglossen, trenger en slik nude en! 🙂
      også lurte jeg på om du kan ha filmanmeldelser og serieanmelselser snart! Trenger noen nye filmer og serier å se på! ❤️ Elsker bloggen din!

    4. Åå, så mye fint! Elsker innkjøp innlegg!
      Synes også det er veldig gøy å lese “ukens spørsmål”, så om du vil hadde det vært gøy om du kunne starte med det!
      Det jeg ønsker mest å se er videoer!! Har sett de du har sikkert 10 ganger, og jeg elsker å se deg på videoer<3<3 Er dette noe du har tenkt på? Eller liker du best bilder?
      Du kan lage innkjøpvideoer, spørsmålsrunde, morning/night routine, sminkevideo, outfit video (!!) du har såå mye fine klær, så hadde vært gøy å sett en lookbook<3
      Okei, lang kommentar, hehe..
      Håper du får en kjempefin dag videre<3

    5. noramariiie: Hei Nora! Ukens spørsmål kan jeg gjerne starte med, men jeg pleier alltid å svare leserne mine i kommentarfeltet. Kanskje litt mer opptil hva dere ønsker akkurat der!

      Jeg liker egentlig å lage videoer, men eneste er at jeg har ingen gode redigeringsprogram så det blir derfor sjeldent videoblogger. Hadde jeg bare hatt et bra redigeringsprogram hadde jeg selvfølgelig filmet oftere 🙂 Men tusen tusen takk for tips!<3

    6. Vilde: Du burde virkelig teste den ut! Den er ikke klissete eller seigete som noen av de andre MAC lipglossene. My number one favorite <3 Åh, takk for tipset! Det har jeg ikke tenkt på faktisk, men jeg ser himla mye på både serier og filmer så dette kan jeg gjøre lett som en plett.

    7. Anonym: Hi dear! First of all, thank you so much for leaving a comment on my blog. I have never actually been struggling with acne, but however, sometimes I have much acne in my forehead or on my chin. Therefore I just started with some cleansing products from Clarins, and now my skin is waaaay better! My skin is SO soft now, so I would recommend you to try out that serum! 🙂

    8. Victoria: Så godt å høre! Jeg har kun vært i London av de du nevner over, og da vil jeg rett og slett anbefale deg hele Oxford Street. Der har dem alle de supre butikkene, spesiellllllllt TopShop! Ellers, noe jeg ikke fikk dratt til, de 2 kjente shoppingsentrene i London – husker ikke helt hva de heter, men det er bare å google det så kommer det opp. Ene senteret er sånn rikingsenter, mens det andre er sånn som Topshop, Hype osv 🙂

    9. Kjære Madeleine! Du skjønner vel at man ikke kan stole på det du reklamerer for eller? Nå la du ut et innlegg for noen dager siden angående noen hudpleieprodukter som visstnok er heelt fantastiske! Så skriver du her i kommentarfeltet at du bruker serum fra Clarins? Skjønner du får veldig godt betalt for disse innleggene, men tenk litt gjennom det da?

    10. Hvordan klarte du deg igjennom bruddet mellom deg og Didrik?
      Etter så lenge dere har vært sammen.
      I går gjorde kjæresten min det slutt med meg bare helt sånn plutselig, etter 3 år..
      Jeg føler jeg ikke klarer noen ting eller finner noen som er like bra som han.
      Jeg er helt lost.

    11. Anonym: Hei du! Forstår at det kan misforstås det jeg har skrevet, men som jeg har sagt; Jeg har de 2 siste ukene testet ut produktene fra Dr.Hauschka, ellers har jeg gått på serumet fra Clarins 🙂

    12. Ida: Hei du! Jeg klarte meg igjennom bruddet mitt mellom Didrik rett og slett fordi det var jeg som gjorde det slutt og vi forble venner og ikke uvenner. Selvom jeg kanskje mistet han som kjæreste, er vi fremdeles venner. Det er veldig tøft å miste en man så for seg en framtid med, men jo lenger tid etter bruddet det har gått – jo lettere blir det. Kjærlighetssorg er aldri lett, og vil heller aldri bli det. Det gjelder å finne ut av hva som er best for deg selv, fokusere på deg og så blir ting bedre <3 Jeg vet hvordan det er å føle seg lost og ikke kunne finne noen som er like bra som han. Men tenk; Hadde han vært så bra som du skal ha det til, hadde dere fremdeles vært sammen. Det gir mening.

    13. Kan du ikke ta outfitbilder inne? Er jo greit med variasjon, pluss at det er relevant med tanke på at man tilbringer mye av dagen inne ☺️ Jeg vil i hvertfall gjerne se treningsoutfits, innendørsoutfits, chilleoutfits osv !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg