VINNEREN AV MISS VEET 2015

// I samarbeid med Veet.

Nå som sommeren er over, kan det bety sjeldnere fjerning av hår på leggene – eller hva mener dere? Jeg derimot MÅ fjerne hårene på leggene mine så fort jeg dusjer. Jeg bare elsker følelsen av nybarberte ben og silkemyk hud. Det er kjempedeilig på sommeren, men også om vinteren. Nå som vinteren nærmer seg, blir det stadig vekk kaldere og da synes jeg det er veldig avslappende og koselig å sitte i sofaen eller i sengen, nydusjet og nybarbert med en god kakao mens du drukner i en av de oversized genserne dine. Det er sånne typiske ting jeg gjør for å kose meg i eget selvskap. Noe som kan toppe det hele, det er å ta en ordentlig ansiktspleie og manikyr + pedikyr på deg selv, eller eventuelt med venninner også. Det er min måte å føle meg flott på! Da er det om å gjøre å ha de glatteste leggene, og for å få de glatteste leggene må du selvfølgelig bruke de riktige produktene for å få et slikt resultat.

En barberhøvel kan ofte gjøre at jeg er litt slurvete i dusjen, mens med VEET’s Hair Removal Cream gjør at jeg ikke kan overse en eneste flekk. Det er rett og slett fordi kremen fjerner hårene dine, den gjør all jobben. Eneste du må gjøre er bare å fjerne kremen på en litt spesiell måte. Denne kommer i 2 forskjellige farger, som også betyr 2 forskjellige dufter (woho). Den rosa har Lotusmelk og Jasmine duft, mens den grønne har sheasmør og lilje duft. Hvordan du bruker dette produktet er veldig enkelt. Men uansett, alltid les bruksveiledningen før bruk! Det første du gjør er å la kremen være på huden i 3 minutter. Ta tiden nøyaktig, og så bruker du forsiktig den bredeste delen av spatelen for å teste på et lite område. Fjernes håret lett, kan du fortsette med å fjerne resten av kremen. Hvis ikke, lar du kremen være på litt lenger men IKKE lenger enn 6 minutter. Etter å ha fjernet all kremen skyller du grundig huden med vann etter bruk og deretter tørker den – så har du silkemyke legger. Denne kremen kan du bruke til å fjerne hår på legger, på armer og i armhulen.





Ønsker du å lese mer om Veet og produktene deres – følg dem gjerne på facebook HER.

VINNEREN:
Etter mange måneder med konkurranse i samarbeid med Veet, er vinneren nå endelig trukket. Vinneren av Miss Veet konkurransen 2015 ble; @TINSSA på instagram, gratulerer så mye! Du vil få supre produkter fra Veet. Til alle dere andre, tusen takk for alle som meldte seg på denne konkurransen♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg