ANTREKK: DENIM AND WHITE

Akkurat nå ligger Ida i sengen min og bare venter på at jeg skal gjøre meg ferdig på pcen, så jeg har derfor ikke all verdens med tid til å skrive dette innlegget. Jeg har tatt masse bilder fra i dag allerede, men enda mer bilder skal det bli tatt i kveld. Derfor venter jeg med å vise disse bildene til i morgen, og smeller derfor til med 2 antrekksinnlegg på rad. Håper ikke det gjør noe! Det var endelig litt sol å se i dag samt litt varmere ute, så da fikk jeg den perfekte muligheten til å bruke den hvite cardiganen min fra Urban, den har jeg faktisk i alle fargene vi har inne – så fine synes jeg dem er. Jeg elsker lengden på cardiganen, og overraskende nok liker jeg den meget godt i hvit. Det synes jeg ser så bra ut til denim bukser. Dette er favoritt fargen min fra Dr.Denim, nemlig light sky i Plenty modellen. Veldig mange har lurt på hvilke bukser jeg bruker, og det er kun Dr.Denim Plenty og TopShop buksene fra Joni Petite. Jeg er 1.65 så lengden jeg bruker i bena varierer alt fra 28 til 32! Håper dere fikk svar på det dere lurte på nå i hvertfall, hvis ikke er det bare å si ifra om det skulle være noe annet.

Dere får ha en super lørdag








Flat Top Cardigan & genser fra Urban // Bukse fra Dr.Denim HER (sponset) // Sko fra Nike // Veske fra River Island // Klokke fra Larsson&Jennings // Solbriller fra Ray-Ban

Hva synes dere om antrekket?

18 kommentarer

Siste innlegg