EFFEKTIV START PÅ UKEN

Hele denne uken kommer til å være super effektiv for meg. Allerede i dag var det opp og hopp, for å gjøre seg klar til kjøretimer på trafikkskolen, og stoppe innom noen steder for å hente pakker. Det er så skummelt å kjøre i rushtrafikken, men samtidig elsker jeg å bare bli kastet ut i det. Da må jeg rett og slett bare ta meg sammen, for hvis ikke er jeg fucked. Enkelt og greit! Jeg har fremdeles en lang vei å gå, før jeg har lappen, men jeg har heldigvis kommer i gang. Det som gjenstår å gjøre i dag, er å pakke til jeg skal bort i morgen. Jeg skal nemlig til Oslo for å spille inn flere tutorials med MaxFactor som jeg gleder meg innmari mye til. Jeg vet faktisk ikke helt hvordan filmingen skal foregå annet enn at de vil teste ut noe nytt, så jeg er veldig spent. Kameraet skal selvfølgelig være med, så jeg skal sørge for at det blir litt behind the scenes bilder senere på bloggen. Jeg må stå opp 07:00, kanskje litt før også, så jeg legger meg derfor tidlig i dag og sørger for å ha fått i meg nok søvn til dagen i morgen. Jeg er sjeldent morgengretten, men jeg tar ingen sjanser der haha. Resten av uken jobber jeg på Urban, så jeg har fullt opp med planer hele denne uken, første gang på evigheter. Det er egentlig bare dritdigg! Men jeg skal selvfølgelig ikke glemme bloggen, nå som jeg har mitt kjære Olympus Pen kamera, er det med meg overalt

Jeg har ikke gjort noe spennende i dag, så eneste jeg har å by på i dag er noen selfies.




Hvordan ser din uke ut?

9 kommentarer
    1. hvor er t skjorten fra? Hvor er den kjøpt?
      Kan du ikke begynne å skrive hvor antrekkene er fra nederst i innlegget :))) ??

    2. Så gøy da! Heldig du er som får gjøre det med MaxFactor 🙂 Jeg jobber en god del denne uken, ellers er det skolearbeid, trening og blogging på ukesplanen hovedsakelig 🙂

    3. Dagens kompliment til deg: du er bare super vakker og bør aldri glemme det! Tvi tvi med lappen! 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg