KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD XX-XY & SVEA

Den siste uken har jeg sittet og snakket med litt samarbeidapartnere for litt ideèr fremover på bloggen. Det har vært litt stille med konkurranser den siste perioden, men nå skal det endres på! Jeg har fått ordnet noen supre konkurranser til dere, og lignende konkurranser vil også kjøres på instagram. Så hvis du ikke vinner her på bloggen, så har du instagrammen min – og omvendt. Det blir flotte premier som skal deles ut, tro meg. Jeg elsker virkelig jobben min, spesielt når samarbeidspartnerne mine er så greie og vil gi ut premier til mine følgere.

Nå er det nok en gang på tide å kjøre en konkurranse i samarbeid med Junkyard. Denne gangen kan dere vinne valgfri produkter fra deres XX-XY & SVEA kolleksjon. Det er den kolleksjonen jeg var med på shoot i Oslo sammen med 3 andre bloggere. Produktene er superflotte, og jeg tok raskt fatt i mine favoritter som ligger trygt i klesskapet mitt nå. Så nå er det en heldig vinner som får gjøre det samme, nemlig velge ut sine favoritter fra denne kolleksjonen og få det sendt hjem til seg. Denne konkurransen vil vare i ca 1 uke, avsluttes enten på torsdag eller på fredag neste uke.

For å delta i denne konkurransen må du:

Like Junkyard på Facebook her.
Følge @junkyardnorge & @madeleinepedersenn på Instagram.
Legge igjen mailen din i kommentarfeltet slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

LYKKE TIL!!!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET


Enda flere produkter der de kommer fra, sjekk ut XX-XY her.

Likte du denne konkurransen? 

475 kommentarer

Siste innlegg