INNSPILLING MED SIDE2 & DEFINE

I dag har jeg noe kjempegøy å dele med dere. Jeg hadde litt av en spennende start på uken i dag morges. Jeg stod opp litt over klokken 08:00, for å gjøre meg klar til dagen. Jeg skulle nemlig få besøk av Side2 & Define. Jeg var både nervøs og ganske spent i og med at de skulle hjem til meg. Det er 2 gang jeg har en innspilling hjemme hos meg selv, så fremdeles litt nytt men likevel spennende. I samarbeid med Define, skulle vi spille inn en liten kortfilm med deres nyeste hårspray Refreshning Spray, som nettopp har kommet på markedet. Jeg fikk testet ut denne hårsprayen lenge før innspillingen, og jeg er blitt stor fan av det produktet. Så fort alle hadde funnet frem og kommet trygt hjem til meg, var det bare å vise dem litt rundt i huset. Jeg fikk litt sånn “welcome to my crib” feeling, så det nøt jeg godt hahaha. Vi satte oss ned i stuen, snakket litt om dagens agenda og så var det bare å kjøre på! Jeg vil ikke avsløre for mye av hva vi har filmet, for det er litt spennende å se det i stedet for å lese om det. Har jeg rett? Jeg er i hvertfall veldig spent på resultatet. Jeg føler ikke at jeg er naturlig foran kamera når jeg snakker, men for hver eneste gang blir det vel bedre. Jeg hadde hyggelige mennesker med meg i dag, som fikk meg til å slappe av så jeg tror resultatet blir ganske bra uten å si for mye! Så fort kortfilmen er ferdig redigert, skal jeg selvfølgelig dele den med dere her på bloggen. Det er jo så sjeldent jeg har videoblogger selv, og det er fordi jeg suger på å redigere. Så det å ha ett kamerateam som gjør dette daglig, da kan det ikke bli annet enn bra.

Det var en kjempe effektiv dag, så jeg glemte faktisk å ta litt behind the scenes bilder. Men jeg knipset ett par jeg kan dele med dere.






Har du hatt en god start på uken?

15 kommentarer

Siste innlegg