ANTREKK: BEIGE COAT

Jeg har vært opptatt hele denne dagen, og det føles fantastisk godt å kunne gjøre noe ut av dagene jeg har fri fra jobben. Litt rart å si med tanke på at bloggen er en jobb i seg selv, but you get it dont’ya. Jeg har vært med Tram hele dagen, har vært flink å tatt litt bilder som jeg skal dele med dere i morgen. Akkurat nå skal jeg vise dere antrekket for dagen. Flinke Tram vet nøyaktig hvordan bilder jeg vil ha, i og med at hun blogget selv før. Til å være i midten av oktober, hvor kulden sniker seg innpå en, var det overraskende godt vær til å tilbringe dagen ute. Sol og nydelig vær, og da surrer jo kun en ting opp i hodet mitt – nemlig antrekksbilder. Det er alltid så himla vanskelig å finne steder man kan ta bilder på, men i dag var det gjort på et blunk. Jeg tror dette faktisk er ett av mine favorittantrekk denne høsten.

Jeg ville gå for veldig lyse toner i dag, men også kjøre en laidback stil med caps på hodet. Long time no see! Rett og slett helt herlig å ha noe på hodet så håret ikke går i ansiktet hele tiden. Den flotte kåpen jeg hadde på meg i dag, er en av de fineste jeg eier. Den kjøpte jeg i fjor vinter, og jeg er like forelsket i den fremdeles. Jeg vurderte sorte bukser, men denne lysebeige fargen passet så godt til min grå petite bukse at det måtte bare bli den. Så for at dette antrekket skulle bli ordentlig gjennomført med lyse toner, endte jeg opp med en hvit skulderveske & hvite sneakers til. Hvordan skal jeg klare å bytte ut mine kjære sneakers med vintersko, det spørs haha…









Kåpe fra Vivikes // Genser & caps fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Veske fra Nelly // Solbriller fra Quay // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

30 kommentarer

Siste innlegg