JOGGIS PÅ JOBB

Haha, jeg vet ikke om mange av dere vet dette, men jeg virkelig elsker å gå i joggebukse. Jeg har flere joggebukser enn vanlig jeans i klesskapet mitt. Så fort jeg har kommet hjem, slenger jeg på meg en av mine mest behagelige joggebukser og kosegensere. Dette er faktisk hver dag. Jeg bruker til vanlig kun høytlivsbukser, ala plenty modellen fra Dr.Denim hvis dere forstår litt mer. Så det er ganske udigg å gå en hel dag med at noe strammer inn magen din, men det blir derfor enda diggere å ta av seg denne stramme buksen og hoppe inn i noe så behagelig som en joggebukse. Jeg kunne sikkert skrevet ned 100 punkter om hvorfor joggebukse er best, men det skal jeg spare meg for nå. Jeg prøver å gå i joggebukse så ofte som mulig, og det ender derfor opp med at jeg går med joggebukse på jobb noen ganger. Derfor er det så deilig at det finnes den litt mer penbuksen, i joggebukse modell, som man faktisk kan style opp sykt enkelt og pent, enn å se slaskete ut på jobb. Det er selvfølgelig visse regler i klesbutikker, og det har egentlig alltid vært det at man ikke kan gå med joggebukse på jobb fordi man skal se fin og fresh ut. But not now anymore!!!! Takket være designere, kan man nå gå i de mest behagelige buksene selv på jobb, men likevel se velkledd ut. Man kan mikse og matche så mye med joggebukser, blant annet å få det til å se ut som en jumpsuit eller litt mer den stilen jeg kjørte for i dag – som er en av favoritt lookene mine på jobb; supercozy.

Nå skal jeg legge meg godt til rette og se på 21 Jump Street. God lørdag!!!



Cardigan & genseren er fra Urban, mens joggebuksen er fra BikBok.

Hva synes dere?

14 kommentarer

Siste innlegg