RENE TENNER RUNDT & MELLOM

// I samarbeid med Solidox.

Jeg kommer fra en familie som har hatt utallige problemer med tennene sine. Jeg selv har hatt store problemer med tennene mine siden jeg var liten. Jeg synes det var SÅ kjedelig å pusse tennene, at både jeg og søsteren min bare skrudde på vannet på badet, våtet til tannbørsten våres for å lure mamma og pappa. Etterhvert ble det til at jeg bare pusset tennene på morningen, fordi jeg hatet å gjøre det på kveldene. Det førte dessverre til at jeg fikk skikkelig tanntrøbbel, og måtte rotfylle hele 2 tenner innen jeg var 12 år, hvis jeg ikke husker feil. Det er skummelt å tenke på, for det koster så mye å fikse tennene. Så siden den gangen, har jeg sagt til meg selv at jeg aldri igjen skal måtte rotfylle, og eneste du trenger å gjøre for å ta vare på tenne dine er jo å være flink til å pusse dem godt. Mat og drikke kommer så klart i tillegg til dette, men å pusse tennene forebygger tannproblemene.

Det kanskje ikke mange vet, er at faktisk hele 30% av alle hull oppstår mellom tennene. Dette skjer fordi vi ikke er flinke nok til å pusse tennene godt nok. Puss tennene dine 2 minutter hver morgen og hver kveld, så får du fine, rene tenner rundt og mellom – og i tillegg sparer deg for ett par ekstra besøk hos tannlegen i året. Det er lett å glemme å ta vare på tennene sine, men det er like lett å ikke glemme det. Alle drømmer om å ha ekstra sunne og rene tenner, med frisk pust. Nyheten Solidox Rene Tenner Rundt & Mellom er en tannkrem for voksne, med Clean Between formulering og mikrogranuler, som fjerner bakterier og plakk effektivt. Den kommer i en superfresh farge, nemlig blå – og for meg er det bare enda gøyere å pusse tennene, haha. Noen vokser aldri helt opp, si. Beste av alt med denne tannkremen; Den smaker nesten akkurat som min favoritt tyggis!





Ønsker du å lese mer om denne nyheten, trykk gjerne her.

Er du flink på å pusse tennene dine hver morgen & kveld? Jeg skal være ærlig, det hender jeg er sløv på kveldene…..

17 kommentarer

Siste innlegg