GIVEAWAY – TRIWA CHAMPAGNE SKALA

Mine kjære faste lesere vet at jeg er en skikkelig klokkejente! Jeg går ikke ut døren med mindre jeg har husket på å ta på meg en klokke. Jeg liker bare ikke å føle meg “naken” på venstre arm, og hvorfor skal man føle seg naken, hvis man kan pynte håndleddet sitt med en nydelig klokke a dere? For meg er en klokke en veldig viktig detalj, det er med på å bygge antrekket og det ser bare skikkelig bra ut. Beste av alt, føler man at antrekket sitt er kjedelig, kan noe så lite som en klokke være med på å gjøre antrekket mer spennende og classy. Jeg har kommet til det punktet at jeg føler antrekket mitt ikke er helt gjennomført, med mindre jeg har på meg en klokke.

Jeg holder nå en konkurranse på instagram i samarbeid med TRIWA som jeg er ambassadør for i 2015. Veldig spennende for min del, men nå er den litt spennende for dere også. Jeg har snakket litt med dem om konkurranser osv, og de var så snille som ville la meg holde en super konkurranse på instagram. Jeg har valgt ut klokken dere kan vinne, og det er også en klokke jeg selv eier. Den er fantastisk! Modellen er Champagne Skala, og størrelsen på uret er 36 mm, som da er perfekt for oss med lite håndledd. Verdien på denne klokken er 1 995 kroner, så spør du meg er dette en super premie å vinne. Stikk innom instagramen min @madeleinepedersenn for å sjekke ut hvordan DU kan vinne denne klokken.  Så siden dette er en konkurranse som foregår på instagram, lurer jeg på om dere kanskje ville vært interesserte i en slik konkurranse på bloggen min? Hvis dere har lyst til dette, så skal jeg se hva jeg kan få til med TRIWA i og med at jeg nå er ambassadør for dem. Jeg kan ikke love noe, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Jeg bare virkelig elsker å holde konkurranser for dere, haha dere aner ikke. Jeg er så takknemlig for at jeg har dere, så at jeg kan være med på å gi ut slike premier til dere, det er en ubeskrivelig god følelse å sitte med. Det handler om å gi og ta, gjør det ikke?



Er den ikke fin? Husk at du kan vinne den på instagramen min!

11 kommentarer
    1. Åå den var fin! Deltatt i konkurransen på Instagram nå. Hadde vært kult med en konkurranse her og 😀 Krysser fingrene på denne enn så lenge!

    2. Har du noen gode råd eller tips til kjærlighetssorg? En fyr som var utro mot meg for akkurat ett år siden, har kommet tilbake nå og er veldig pågående, veldig frekk og snakker mye dritt til andre. Vi har felles venner, og for en periode nå er jeg nødt til å se han HVER dag.. Du er et stort forbilde (selv om jeg ikke har innrømt at du er det for meg før nå), og gjennom å ha lest bloggen din i 3 år nå uten å vært så aktiv i kommentarfeltet, vet jeg at du har slitt med dine ting selv.. Så noen tips eller råd fra deg, hadde virkelig hjulpet om du har! Livet er så utrolig tøft, og vondt nå… Og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

    3. Syntes du hadde en veldig fin Svea jakke, som du har blogget om litt tidligere!
      Vurderer å kjøpe denne, men har et spørsmål. Egner den seg for vinterstid? Altså er den varm nok til å bruke om vinteren om de er sånn -15/20 grader? 🙂
      Må bare si at du har en kjempefin stil, og er veldig inspirerende! Ha en fin uke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg