KONKURRANSE: VINN PRODUKTER FRA MAKESTYLE TIL EN VERDI AV 2000 KRONER

I samarbeid med Makestyle er jeg så heldig og får holde en stor giveaway på bloggen min. Jeg kjørte en Instagram giveaway for bare noen dager siden med Makestyle, og siden det var så mange som meldte seg på, tenkte vi å kjøre en veldig lik en på bloggen! Så selvom du kanskje ikke vant på Instagram, kan du nå få en ny mulighet. Og en enda bedre en! Premien er større, du kan nå vinne en krølltang fra MAST Vol.2, Ricci Grande Hair Brush fra MAST & tidenes julekalender fra MakeUp Revolution til en verdi av over 2000 kroner. Denne julekalenderen er så populær at man må forhåndsbestille for å få tak i den, og nå holdes èn av til en av dere heldigere vinnere. Konkurransen vil vare i ca 1 uke, og du kan melde deg på så mange ganger du vil.

For å delta i konkurransen må du:

Like Makestyle på Facebook her.
Like min fanpage på Facebook her.
Følge @Makestyle på Instagram.
Følge @Madeleinepedersenn på Instagram.
Legge igjen mailen din i kommentarfeltet slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Her ser dere hvordan håret mitt ser ut etter bruk av MAST Vol.2:

Likte dere denne konkurransen?

850 kommentarer

Siste innlegg