FREDAGSKOS

I dag har jeg jobbet og faktisk fått gjort sinnsykt mye på mitt lille rom. Det har vært veldig mange viktige mail å svare på, samt handle gaver til min storesøster som snart har bursdag, så det er deilig å kunne krysse av mye av dette fra To Do listen min. Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten notatene mine. Dere skulle bare sett den lange listen min over blogg-relaterte ting som jeg skal gjøre. Nesten så jeg vurderer å vise den til dere! Uten notater, hadde jeg ikke hatt styr på en eneste ting for å være helt ærlig. Litt kontrollfreak er jeg, men jeg er faktisk veldig fornøyd med å være det.

Etter at jeg fikk ordnet opp i mye hjemme, gikk turen videre til byen for å møte Ida og Julie over en iskaffe. Hahaha, ville føle meg litt voksen i den forrige setningen her, did it work? Vi satt nede på bryggen og pratet i flere timer, og spesielt mye om jobb fordi det er noe vi alle 3 fokuserer veldig på om dagen. Julie bor nemlig i Oslo, så vi får ikke sett henne like ofte som før, og det ble derfor myyyyyye snakk å ta igjen siden sist vi møttes. Hun måtte dessverre rekke et tog som gikk bare et par timer etter vi møttes, så vi får heller ta en weekend sammen om ikke alt for lenge. Kanskje en dag etter lønningen har kommet inn så får vi ta en koselig shoppingtur i Oslo med en god middag. Det slår aldri feil! Litt senere etter vi kjørte Julie til togstasjonen, fikk jeg bare helt sinnsykt lyst på Bredsand hamburger med den deiligste dressingen, og da endte jeg og Ida opp på en romantisk middag der.

Nå ligger Ida i sengen bak meg og er vel drittlei av å høre fingrene slå på tastaturet, så nå er det av med pcen & frem med snacks. Ha en super helg!




Har du hatt en fin fredag?

7 kommentarer

Siste innlegg