MY LATEST RIVER ISLAND BUYS

En liten stund tilbake fortalte jeg dere om noen vesker jeg hadde sett på hos Nelly. Men den jeg valgte å bestille hadde en anerledes skulderreim enn jeg trodde. Jeg ville ha skulderveske, men skulderreimen var for kort og da kom jeg opp med en annen teit idè. Nemlig å kjøpe en annen River Island veske med lenger skulderreim, så jeg kunne bruke den på den egentlige vesken. Jeg sitter derfor nå med 2 vesker, som trenger samme skulderreimen. Men det er ikke akkurat slik at jeg kommer til å bruke begge veskene på en gang, den har klyper på seg så den er lett og ta av og på. Den beige vesken stod det ikke størrelser på, den som jeg ønsket meg mest. Jeg kontaktet derfor kundeservicen som fortalte meg at de ikke hadde størrelse på vesken. Jeg sendte derfor en ny melding og spurte om de hadde mulighet til å finne ut av størrelsen, og da sa dem nei. Enkelt og greit. Da bestemte jeg meg for å bare bestille vesken og finne ut av størrelsen på egenhånd. Størrelsen på vesken er jeg fornøyd med, den har i tillegg 3 rom som gir plass til mye. Jeg kan ha mitt kjære Olympus Pen kamera i vesken, og det var målet mitt med den handelen. Å ha en veske som er liten nok til kameraet, slik at jeg ikke trenger en stor veske å drasse med meg rundt overalt.

Den andre vesken jeg bestemte meg for å kjøpe, er den perfekte lille sorte. Perfekt ltien størelse som får plass til både mobil og diverse saker. Har et par små rom inni seg som gjør at man kan skille mellom kort, nøkler og iphone – altså unngå unødvendige riper. Jeg sitter nå med 2 nye vesker, og er ganske spent på hvem jeg kommer til å bruke mest. Jeg trodde det kom til å bli den beige med slangeskinn, men man klarer aldri å si nei til den lille sorte. Jeg elsker virkelig River Island for deres priser på vesker, man får så flotte vesker til en billig krone og med god kvalitet. Jeg har hatt en annen veske i nærmere 2-3 år nå som jeg betalte 249 kroner for. Den begynner først nå i dag å bli ødelagt. Det er vel en av grunnene til at jeg liker veskene fra River Island så godt.





Den beige finner du her og den sorte finner du her. – Adlinks.

Hvilken veske likte du best?

15 kommentarer

Siste innlegg