ANTREKK: TURTLENECK AND RIPPED UP JEANS

Hahahaha jeg klarer faktisk ikke å holde meg da jeg tenker på hvordan dagen min startet. I dag var det nemlig åpning på den nye butikken Rusta, som vi har i Sverige, bare at det nå kom til senteret her vi bor. De første 100 kundene som kom, fikk ett gavekort på 1000 kroner hver. Dette måtte jo derfor jeg og Ida være med på!!!! Jeg satte da klokken på ringing 09:00 i dag, Ida stod utenfor 09:07 og hadde allerede sjekket tilstandene på senteret før det hadde åpnet. Jeg hadde knapt vært våken i 15 minutter før vi stod i kø da klokken var 09:20. Vi stod der omtrent 15 minutter før vi fikk vite at de første 100 allerede hadde fått nummeret sitt og at vi bare kunne glemme å være en av dem 100. For å være ærlig, var vi sikkert noe med nr 200. Det var fullt kaos og vi hørte noen hadde sovet ute for å være først i køen. Vi får heller tenke at det da var noen som kanskje trengte dette gavekortet mer enn oss! Vi dro hjem til meg og spiste frokost, før Ida var så snill og kjørte meg til trafikkskolen hvor jeg hadde dobbeltime 11:45. Jeg vet virkelig ikke hva som foregikk oppe i hodet mitt under disse kjøretimene, men jeg har aldri vært så klønete som det jeg var i trafikken i dag. Fikk angst av å være meg selv nesten… Ikke fullt så vellykket denne gangen, men humøret ble litt bedre da jeg skulle på Norli for å treffe Tram. Hun skulle tilbake til Oslo, så vi slo av en prat med iskaffe, makroner og muffins før vi begge måtte dra.

Jeg hadde ingen planer om å ta antrekksbilder i dag, men det var fremdeles lyst ute innen jeg var hjemme så da var det å tvinge søsteren min ut for å ta bilder. Til å ha vært på farten i hele dag, var det veldig bra valg av genser og bukse. Jeg har vært helt frossen i det siste, så det var ikke ett spørsmål om hvilken genser jeg ville gå for. Hvitt og sort slår aldri feil sammen, det gjorde det heller ikke i dag med min favoritt bukse fra TopShop.








Jakke fra Selected Femme // Genser fra BikBok // Bukse fra TopShop // Sko fra Converse // Veske fra River Island // Solbriller & klokke fra Triwa

Hva synes dere?

30 kommentarer

Siste innlegg