BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN DEL 2

For en veldig god stund tilbake, kjørte jeg et lignende innlegg. Det så ut til at dere likte det litt, så tenkte kanskje å prøve det ut en gang til. Jeg har en egen mappe på skrivebordet mitt, som jeg legger inn de mindre flotte bildene som har latt seg bli knipset. Det er så gøy å faktisk bla igjennom de bildene og se på de merkelige grimasene man lager. Spesielt har jeg sett dette stort i antrekksbildene mine. Jeg snakker så mye at munnen min blir rar, jeg lukker øynene svært ofte og jeg ombestemmer meg i å gjøre andre ting mens bildene blir tatt. Det resulterer til bilder som ikke egner seg på bloggen, annet enn i slike innlegg på dette da. Hvis det er en person jeg kan trekke ut, som bare elsker å ta slike bilder av meg, så er det søsteren min. Hun har det mye morsommere da hun tar mindre pene bilder enn meg, enn da bildene blir bra. Søskenkjærlighet, right? I hvertfall hadde jeg 89 bilder å velge mellom, så da valgte jeg ut de hvor grimasene syntes mest, for å ikke bare ha noen øyne som lukker seg mens alt annet ser bra ut. Jeg lo av dette, og jeg håper dere også kan le! Man må jo ha litt selvironi.
















Likte dere dette innlegget?

42 kommentarer

Siste innlegg