URBAN LAZY MOMENT

// I samarbeid med Urban

I går startet dagen min allerede med massevis av snapchats på urbannorge sin bruker. Jeg har aldri hatt snapchat takeover før, så for meg var det ganske uvanlig å legge ut så mange snaps på èn dag. Men innmari gøy å se responsen jeg fikk av dere! Jeg var så usikker på om jeg gjorde det riktig at jeg måtte sende en melding og høre om det var godkjent hittil, så usikker var jeg faktisk. Men overraskende nok gikk det kjempebra og vi jentene knipset masse forskjellige videoer og bilder. Det er litt gøy å kunne ha med seg følgerne bak pc skjermen hvis dere skjønner? Så jeg begynner å lure på om jeg kanskje skal åpne min private snapchat for at dere kan få et litt bedre innblikk av hva jeg gjør.  En av oppgavene denne fredagskvelden var å snappe mye, men en annen oppgave vi fikk var å kjøpe godteri for 1000 kroner. Først tenkte jeg at det kom til å bli skikkelig enkelt, bare å hamstre alt vi ville ha, men så var det å virkelig gjennomføre det. Jeg tror vi var i butikken kanskje 30-40 minutter, det ble så mye å velge mellom at vi bare tok med for mye av det gode. Jeg klager ikke på det altså, haha. Det var nesten å være i himmelen eller å være 5 år igjen og kunne peke ut hva du ville ha så fikk du det. Vi klarte ikke å nå 1000 lappen, så derfor bestilte vi en stor kebabpizza.

Før kvelden så vidt hadde begynt, ble jeg med Ida hjem for å rydde og ordne i stand til jentekvelden. Jeg ble så overgira at jeg ba om 3 madrasser så vi kunne lage hjemmemekka kinosal. Det kommer ikke til å bli siste gangen jeg lager sånn seng, for det var sinnsykt deilig å bare legge seg ned under dyna og spise godteri til du ble kvalm. Vi klarte ikke å spise opp alt godteriet og jeg skal derfor tilbake til Ida i kveld for å spise opp mer. Can’t wait! Snapchaten blir selvfølgelig med på moroa, så følg oss gjerne.

Alle klærne vi har på oss er fra Urban. Du finner direktelink til produktene under bildene!






Linda sitt antrekk finner du her, her & her // Mitt antrekk finner du her, her & her // Ida sitt antrekk finner du her, her & her.


Hvilket antrekk likte du best?♥

– Husk å følg urbannorge på snapchat denne helgen, I’m in charge!

13 kommentarer
    1. Hei❤️
      Kjempe fine bilder❤️😊
      Og det er veldig gøy og følge med på snapchat😊❤️
      Jeg klarer ikke og velge ett antrekk, alle var kjempe fine😊 Dere er nydelige❤️ Elsker og lese bloggen din!😊❤️Du er så flink😊❤️Klem fra meg

    2. hei. lets talk hair😉 har du så naturlig rett hår eller leverdu på krølltang daglig😏? Du trener. blir det ikke lett fett? eller er det noe spesielt du bruker av hårprodukter som holder det i god hold døgnet rundt😃?

    3. hanna: Nei, jeg føner det rett ved å gre igjennom håret og etterpå tar jeg en siste finish med rettetangen for rettere og mer volum 🙂 Håret mitt blir ikke lett fett bare fordi jeg trener, dusjer etter jeg har trent og da er det ikke fett. Bruker kun vanlig shampoo og balsam i håret, ikke noe annet faktisk 😀

    4. blir litt trist og lei meg av dette, dere får 1000kr for å kjøpe GODTERI?! jeg har så vidt penger til ordentlig mat, så blir provosert av å se dette. håper dere ser litt mer enn skylappene deres…..

    5. Anonym: Forstår hva du mener her, men for min del så er dette faktisk jobbrelatert til bloggen min og min jobb var å reklamere godt for en koselig jentekveld med snacks og klær. I den sammenheng fikk jeg 1000 kroner til godteri og mat, så det sier jeg selvfølgelig ikke nei til. Noen jobber er enklere enn andre, og jeg kan si meg enig at det ofte er litt urettferdig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg