SO FLUFFY

På lørdagen ble det som sagt en jentekveld nr 2 med Ida, men planen var egentlig å dra hjem til hun med en gang og se på filmer. Vi endte opp hos moren hennes som hadde lagd kjempegod mat (noe hun alltid gjør). I tillegg fikk jeg ENDELIG hilse på den nye vofsa deres, Diesel som kun er 10 uker gammel. Jeg virkelig elsker hunder over alt på jord, så dette var en følelse av heaven on earth da jeg koste med denne hunden hele kvelden. Den er så liten og fluffy, og såååå glad i kos og oppmerksomhet at jeg smeltet. Så fort jeg kom inn i gangen deres, ble jeg møtt på en fluffy ball som prøvde å hoppe opp til meg. Måten han hopper på er virkelig noe i seg selv, man må faktisk strekke på smilebåndet da. Ikke nok med at jeg allerede hadde smeltet for den, men senere på kvelden sovnet den i fanget mitt. Vanskelig å dra fra noe så søtt som det der altså. Men etter det koselige besøket, tro vi endelig hjem til Ida hvor vi la oss på sofaen, tok frem godteriet og så på tv til klokken ble nærmere 04:00. Det er helt utrolig, for verken jeg eller Ida klarer å være så lenge oppe ellers i helgene. Men vi la oss ikke en eneste natt denne helgen. Så derfor sov jeg utrooolig lenge i går på søndagen og var ganske utslitt av å bare ha slappet av hele helgen. Det er nesten merkelig at man kan bli sliten av å ikke gjøre noe som helst. Man får vel for mye av det gode.

Søndagen ble alt annet enn en rolig dag for meg. Jeg ble vekket av søsteren min som kom inn og fortalte meg at vi skulle dra til mormor om 15 minutter. Jeg lå i sengen kanskje i 5 minutter til for å våkne, og skrudde på turboen for å bli ferdig fikset på 10 minutter. Noe som gikk helt supert! Etter ett koselig besøk hos mommo, som vi alle kaller hun, måtte jeg raskt hjem for å skifte til trening. Jeg og Ida avsluttet helgen med en skikkelig bra styrkeøkt som jeg kjenner stølheten av i dag. Å være støl er ikke deilig, men det er lenge siden jeg har trent nå så det er nesten deilig å ha vondt (?).

 




Hvordan var deres helg & har du hund?

6 kommentarer
    1. hvilken rase er det? å blir den større? har sååå lyst på en hund, men vil ha en som ikke blir så stor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg