KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

Nok en gang er det på tide med en ny junkyardkonkurranse her på bloggen. Denne konkurransen vil vare i nøyaktig 1 uke og er for både jenter og gutter, premien er ett gavekort på hele 1500 kroner. Med dette gavekortet garanterer jeg deg at du finner noe du vil kjøpe på Junkyard. De har alt fra A til Å og det er en mine favoritt nettbutikker, det er vel ikke vanskelig å forstå hvorfor. Ikke nok med at dere kan vinne et gavekort på 1500 kroner, men Junkyard har i år ordnet noen helt SUPRE tilbud på Black Friday som er nå til fredagen, den 27. november. Det vil komme nye tilbud hver time denne dagen, så spør du meg bør du virkelig sjekke ut tilbudene. For å få med deg mer informasjon om Black Friday og tilbudene deres, kan du sjekke ut arrangementet deres på Facebook her.

For å delta i denne konkurransen må du:

Like Facebookpagen til Junkyard her.
Like Facebookpagen til meg her.
Følge @junkyardnorge på Instagram.
Følge @madeleinepedersenn på Instagram.
Legge igjen mailen din i kommentarfeltet slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte du denne konkurransen & skal du få med deg tilbudene på Black Friday?

516 kommentarer

Siste innlegg