SO FRESH

Et av mine favoritt sko har over en lenger periode vært Nike Air Force All White skoene. Av alle skoene jeg har, er det de jeg har brukt konstant den siste tiden. Disse har funket så bra som hverdagssko, festsko og jobbsko. Jeg trodde ærligtalt det ikke ville være sko som skulle være gode for føttene mine, men jeg har tatt så feil, nok en gang. Det endte opp med å bli ett av mine favoritter. Jeg har vært så fornøyd med de hvite skoene, at jeg nå endelig bestemte meg for å få dem i svarte òg. Det er faktisk skremmende å ha favoritt sko som er helt hvite, man går rundt og bare venter på at de skal skal bli ripet opp, eller få en skikkelig stygg flekk som er nesten umulig å få bort. Derfor kan jeg nesten glise stort over at jeg nå liker dem bedre i svart, for her er det lett å skjule “skader” på skoene, haha. Men jeg skal ikke droppe å impregnere dem uansett hvilken farge det er på dem, det har jeg lært meg på jobben for å si det sånn. Dette er sko jeg kommer til å bruke i vinter, i stedenfor tynne Converse og Vans sko. Disse skoene varmer overraskende mye, og for første gang skal jeg bruke sneakers som faktisk varmer i vinter. Endelig slipper jeg å fryse på tottene mine! Det er litt rart, for jeg har nesten bare sett de hvite Nike skoene på sosiale medier, de svarte er på en måte mye mindre populære. Men jeg skal kanskje ikke si så mye akkurat der, for jeg måtte nesten ha dem foran meg for å innse hvor flotte de virkelig er selv. Jeg gleder meg SÅ mye til å bruke disse til mine hvite hullete jeans fra Dr.Denim.

Black is the new black






Skoene er sponset og de finner du her.

Liker du dem best i hvite eller svarte?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg