PINK AND FLUFFY START

Bloggingen min denne helgen ble alt annet enn hva jeg hadde planlagt. Jeg hadde jobbhelg og det har vært litt stressende med Black Friday i tillegg, men brått skulle jeg drikke på lørdagen og dette ble avtalt mens jeg var på jobb da jeg skulle stenge. Tenk, man skal hjem å dusje, sminke seg, få i seg mat – og hvor får man tid til å ta “pause” i 1 time for å ta bilder og blogge? Denne helgen her har gått så innmari fort at jeg sitter i sengen nå og er stresset. Det er nesten så jeg skulle ønske at ett døgn hadde 48 timer, så man fikk gjort alt det man ville. Så derfor; Stor applaus til de store bloggerne som har funnet balansen mellom flere jobber og hygge. Det har fremdeles ikke jeg funnet helt ut av enda, men jeg prøver.

Etter en lang og stressende helg, med fyll og fanteri skulle det nesten eksistert en ekstra søndag. Men heldigvis har jeg fri fra Urban i dag, og tar meg en day off i sengen for å gjøre meg klar for jobb og personalmøtet i morgen. Mange av dere som fulgte meg på snapchat takeoveren for noen helger tilbake, fikk med dere at jeg elsker å gå i tøfler. Til bursdagen min som var 18.november ønsket jeg meg nemlig ett par forskjellige tøfler fra Asos, som jeg forelsket meg helt i. Jeg ble så fornøyd da jeg fikk begge to, og de var superbillige i tillegg. Etter at jeg fikk disse i bursdagsgave, går jeg aldri rundt i sokkene hjemme, tøflene er med meg på bena overalt. De lilla hundetøflene er fra deres eget brand på Asos, mens de brune med diamanter er fra River Island. Jeg elsker dem begge så mye at jeg vet ikke hvilke jeg liker best. Så lenge føttene mine holder seg varme, skal jeg sørge for å ha begge disse som favoritter.

En annen ting jeg bare må få dyttet inn her, er en av mine nye favoritt dufter fra YSL. Det var virkelig et mirakel at jeg kom over denne parfymen. Jeg var på Kicks i Sverige og skulle kjøpe nytt Anastasia Dipbrow Powder da jeg brått kom over hvor fin flasken på YSL parfymen var. Jeg hadde aldri luktet på noen av de duftene fra det merke før, men tenkte bare why not. Ikke lenge etterpå var denne min, og jeg føler meg dritbra så fort jeg har sprayet meg med dette. Hvor rart er ikke det, at man kan føle seg så mye bedre av å lukte så godt?





Var ikke tøflene fine & hvordan har din helg vært?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg