HELLO DECEMBER

Denne dagen har vært så effektiv at tiden har nesten gått litt for fort. Jeg startet med å åpne på Urban i dag, noe som gikk veldig bra som alltid! Spiste favoritt frokosten som er karbonadebaguett med potetsalat, salat og agurk. Måtte jo bare sørge for at frokosten ble perfekt, og da ble det også en iskaffe fra Norli med karamellsmak. Dette er noe jeg drikker hver eneste gang jeg er på jobb, det er bare så godt. Med tanke på at jeg slttet 15:30 i dag, tenkte jeg at jeg hadde god tid til å handle gavepapir og titte litt på julegaver før jeg skulle hjem for å spise og deretter pakke inn gaver. Plutselig var klokken 19:30, og jeg forstod ikke hvor tiden hadde gått – for da måtte jeg virkelig skynde meg ned til byen så jeg rakk personalmøtet vi skulle ha i dag. Det er nemlig 1.desember allerede, og det betyr MYE kos, men også mye stressende vakter på jobb. Desember er den måneden man har flest kunder, og det er mest som foregår. Så å starte desember måneden med et personalmøtet tror jeg var veldig passende. Vi er nesten et helt nytt team nå, så det skal bli kjempegøy å se hvordan dette teamet jobber i denne stressende måneden. Jeg har vært med på julestresset 2 ganger før, og jeg er klar for nok en stressende tid på jobb med mye moro.

Med tanke på at vi nå allerede er i desember, så er det første gang jeg er sent ute med å handle ferdig alle julegavene. Eneste jeg mangler resten av julegaven til nå er pappa, så jeg skal til byen med søsteren min i løpet av denne uken for å ordne dette slik at vi er finito. Men å handle gaver er ikke det eneste jeg har vært treg med å kjøpe, jeg har faktisk blitt tom for julegavepapir. Så nabobutikken på Urban, altså BikBok har de fiiiiineste eskene og gavepapirene at jeg handlet alt der. De hadde alt fra gaveesker, gavepapir, til dusker, slør og kort. Jeg fant alt jeg trengte, og det resulterte til kjempefine gaver. Jeg elsker å pakke inn gaver, at jeg faktisk digger når kunder spør om jeg kan pakke det inn på jobb. Kanskje fordi det er en ekstra glede å pakke om noe, som er så pent pakket inn montro?

Jeg skal straks lalle bua siden jeg skal opp tidlig i morgen for å dra på sykehuset. Jeg må ta ny sjekk på den kulen jeg har under halsen min, siden den enda ikke er blitt borte. Jeg gruer meg litt, men jeg prøver å ta det med ro slik at jeg kan få en god natt søvn.





Ble det ikke fint & er du godt i gang med julegavene?

9 kommentarer
    1. Jeg liker deg veldig godt, men i det siste er innleggene dine blitt veldig mye tekst og kjedelige bilder, samt mye annonser. Det blir veldig ensformig og kjedelig for oss lesere å lese…
      Noen tips til hva jeg er sikker på at flere vil finne morsomt:
      -Hva ønsker du deg til jul?
      -Julegavetips til andre ect. kjæresten, venninnen, mor, far ol.
      -Året ditt i bilder
      -Wunderlust

    2. Anonym: Jeg har skrevet at jeg har kommet i en vinterdepresjon, så for meg er det ikke bare bare å komme meg ut av den. Men jeg vil heller blogge noe, enn å ikke blogge en dritt. Men jeg beklager virkelig for dårlig blogging. Enten mener folk jeg har for lite tekst, eller så er det for mye. Treffer liksom ikke helt spot on uansett hva jeg gjør.

      Året mitt i bilder vil jeg ikke dele heller, for dette året har vært alt annet enn et godt år for meg, for å være helt ærlig.

      Jeg lover å prøve, men jeg kan ikke love forandringer på bare dager når depresjonen ikke bare forsvinner på så kort tid.

    3. Respons til kommentaren over: Dette burde du egentlig ikke trenge å forklare, du har jo skrevet om dette for litt siden. Jeg skjønner det ikke er lett å overse dømmende kommentarer, men jeg er sikker på du har er haug lesere som liker deg veldig godt og respekterer den situasjonen du er i nå. Inkludert meg selv. Prøv å fokusere på det. Du kommer tilbake sterkere når du er klar.
      Du sier du har litt lite motivasjon, og det er greit! Da tenker jeg ok, da finner jeg på noe annet å lese også titter jeg innom en gang i blant isteden for å irritere meg over det. Jeg mener ja, det er en jobb. MEN folk blir sykemeldt pga div ting, og det er greit. Så å iblant ha litt “dårlig” blogging som du kaller det selv, er helt greit og du burde ikke trenge å unnskylde deg egentlig.
      Synes blogging egentlig har tatt litt av, synes folk overreagerer og forventer så mye. Noen folk forventer en tilstedeværelse som aldri ville ha vært tillatt å forvente i en vanlig jobb. Alle trenger litt space innimellom folkens, også bloggere, de er ikke roboter!

    4. Herregud, du er kjempe flink 🙂 Leste kommentarene her, og syntes at du gjør en drit bra jobb! Kan umulig være bare bare med to jobber + annet. Jeg synte innleggene dine er gode, og du virker så utrolig herlig! Jeg håper du kommer deg ut av vinterdepresjonen, og koser deg masse med alt det fantastiske som skjer i desember!! Det er mye å glede seg til, og jeg kommer til å lese hvert innlegg!! Stå på, og du trenger ikke å forklare deg for den kommentaren over her 🙂 Du virker super! Heldig de som har deg i livet!

    5. Tiril Skålnes: Åh, dette varmer så utrolig mye å lese. Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere dette <3 Ha en superflott desember, Tiril!

    6. Maria: Tusen takk, Maria! Virkelig. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si annet enn takk, for det føles ut som du forstår poenget mitt og litt hvordan ting er akkurat nå. Som du selv sier, alle trenger litt space innimellom – men jeg vil ikke droppe HELT å blogge, så derfor forstår jeg at blant gode innlegg, kommer de dårlige. Jeg får bare prøve å finne motivasjonen og jobbe meg oppover, for det er jo en jobb jeg selv har valgt og det er derfor min jobb å gjøre det bra.

      Kommentarer som dette, hjelper virkelig på motivasjonen og lysten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg