YOU JUST GOTTA DO IT

De siste månedene med konkurranser i samarbeid med Junkyard, har vi bestemt oss for å lage flere konkurranser enn kun den på bloggen min. Derfor har jeg nå kjørt i gang en ny konkurranse på Instagram på @madeleinepedersenn hvor du kan vinne et gavekort på 1500 kroner der også. Det er litt andre ting du må gjøre for å delta der, men det håper jeg går fint. Det er bare litt greit å informere dere om denne konkurransen, med tanke på at en del av dere meldte dere på her på bloggen. Det kan kun bli en vinner, men du har en litt større vinnersjanse når det kommer en etter-konkurranse på Instagram. Så det var kanskje ikke så kjipt å ikke vinne her likevel? Husk å melde dere på før det er for sent, vinneren trekkes på Instagram om ca 1 uke.

Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilke type t-skjorter jeg liker best. Liker jeg de enkle eller liker jeg de helt insane t-skjortene med masse print på? Ja takk both! I garderoben min har jeg en hylle med enkle t-skjorter og en annen hylle med t-skjortene som har print på seg. Det varierer veldig på hva jeg går i, men i det siste har det vært veldig mye basic. Alle har vel sånne perioder kan jeg tenke meg. Den nyeste t-skjorten jeg mottok fra Junkyard ble denne godbiten fra Nike, en helt enkel hvit t-skjorte med logoen deres i svart. Jeg har allerede lyst på den i svart, men akkurat nå sier jeg meg veldig fornøyd med denne hvite – det var den jeg ønsket meg mest og heldig var jeg som fikk den. Hvis du også likte denne t-skjorten, så anbefaler jeg deg på det sterkeste å melde deg på konkurransen jeg nevnte over her. Da kan du både få plukke ut denne godbiten OG masse mer til 1500 kroner.




T-skjorten er sponset og den finner du her.

Likte dere t-skjorten & hva går dere mest i; Enkle t-skjorter eller t-skjorter med mye print?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg