70% PÅ RIVER ISLAND HOS NELLY

// Innlegget inneholder adlinks

Jeg har ventet SÅ mange dager på dette tilbudet på Nelly. Ettersom jeg er i et samarbeid med dem, får jeg vite litt før andre hva de har på salg osv og det er ekstremt gode tilbud de har de neste dagene. Tro meg! Tenk at i dag, 2. advent så har de hele 70% på alt fra River Island. Mitt kjære favorittmerke er på salg, det er så digg. Den ene vesken jeg eier fra dette merke som sikkert er 2 år gammel som jeg betalte maks 300 kroner for er nå på vei til å bli ødelagt. Jeg trenger derfor en ny hverdagsveske jeg kan putte masse dritt oppi – som jeg ikke vil med mine dyrere vesker. Jeg har de mer fine og dyre veskene jeg bruker til litt mer viktigere anledninger, og den gamle River Island vesken jeg bruker til hverdags. Jeg trenger sårt en ny en som kan erstatte min kjære baby som snart er ødelagt. Den har jeg hatt med på jobb, dumme turer ut på byen osv, den har vært igjennom ganske mye men tålt ufattelig mye også. Jeg er så fornøyd at jeg er nødt til å skaffe meg en ny billig veske fra River Island. Selv om prisene deres er lave, er faktisk kvaliteten på produktene veldig bra – det kan jeg garantere dere. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken veske jeg skal gå for enda, men under ser dere hvem det står mellom. Kanskje dere kan hjelpe meg litt!

Trykk her for å komme til luke 6 hos Nelly.


HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER

HER // HER // HER

Har dere funnet noen favoritter fra River Island i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg