SELFIE DAY

Denne dagen har vært tidenes sløveste dag for meg. Det hele startet i natt da jeg var oppe til rundt 03:00, noe jeg egentlig aldri er lenger. En sen kveld resulterte til en enda senere morgenen for meg, den startet nemlig ikke før 14:00. Det er helt UTROLIG at jeg kan sove så lenge, men jeg virkelig elsker å være sengeliggende som det jeg var i dag. Jeg skal ikke være skikkelig teit nå, men det eksisterer a-mennesker som står opp tidlig og b-mennesker som sover lenger, men jeg burde stå under kategorien c-menneske. Jeg kunne sikkert sovet evig hvis jeg ikke hadde på en alarm eller noe viktig jeg bare må få gjort den dagen. Jeg elsker å drømme, selvom jeg knapt husker noen av drømmene mine. Men hver gang jeg husker èn drøm, sjekker jeg den alltid på drømmetyding. Jeg synes det er så spennende å lese om hva drømmer kan bety! Derfor ganske kjedelig at jeg sjeldent husker drømmene mine. Selvom det er kjempedeilig å sove så lenge og bare slappe av, må jeg få orden på døgnrytmen min før jeg skal ha jobbhelg. Jeg må så sovet ut til vaktene mine, og døgnrymten må derfor endres på i kveld (eller i morgen, hehe). Hvis jeg har en fridag, så er det dette den som regel består av, søvn.

Så….. til å ha vært sengeliggende i nesten hele dag, har jeg fått spilt inn ett lite klipp til Junkyard som de skal bruke nå til helgen på julebordet i Gøteborg. Det er bare en liten julehilsen, men kjempegøy å kunne være èn av mange bloggere som deltar på dette! Etter litt selfies og videoer, måtte jeg rett på pcen for å svare på noen viktige mailer og sjekke ut noe som fremdeles er en hemmelighet som endelig kom i posten. Jeg kan enda ikke fortelle hva jeg holder på med om dagen, men dere skal få vite det i starten av 2016, jeg klarer knapt å vente.

Forresten; Ikke glem at Junkyard har lukekalender med mange flotte tilbud hver eneste dag. I dag har dem 20% på alle vinterjakker og det kan du sjekke ut her.



Vil dere kanskje at jeg skal lage en videoblogg på hvordan jeg får disse krøllene og volumet?

8 kommentarer
    1. Det hadde vært supert, sliter veldig med å få krøllene til å bli luftige og holde ut over dagen.

    2. kan du skrive litt mer om krystallslipingen du tok? hvordan huden var etterpå, og hvordan den var dagene etter? om du flassa, var rød eller andre ting ? 🙂

    3. Lisa: Etter behandlingen skulle vi IKKE ha i noe fuktighetskrem før dagen etter, huden skulle puste resten av dagen. Dagen etter ble merkene mye tydligere og huden min ble litt med rød – men ikke så rød at man kunne se ut som man hadde blitt solbrent. Noen reagerer litt på denne slipingen, og kan derfor flasse litt på noen få områder i ansiktet – det gjorde jeg. Jeg flasset litt på kinnene mine og på haken. Men dette var så lite at ingen andre la merke til det. Huden de neste dagene var silkeglatt og kjentes virkelig ut som babyhud, kan faktisk ikke klage på resultatet siden jeg så forskjellen.

      Eneste er at noen sier det fjerner rynker og kviser, men for å være helt ærlig fjerner det ingen av delene. Det gir bare ansiktet ekstra glød, og fjerner alt av urenheter i porene. Det ble jeg mer enn nok fornøyd med. Jeg spurte hun som tok dette på oss hvor ofte man trengte å ta dette, og hun sa maks 2-3 ganger i året 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg