HVA HETER DU PÅ TUMBLR?

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og fått nappet og farget øyenbrynene mine, og det føles godt å endelig ha fått det oversått. Hvis det er noe jeg synes er drit kjedelig så er det å farge og nappe øyenbrynene, men siden man får så bra resultat gjør jeg det likevel. Noe som topper det hele er at jeg har rent sengetøy jeg skal legge meg i, det er en av de beste følelsene i verden. Jeg er i skikkelig kose-meg-under-dyna-humør nå, mens jeg har drømt meg litt bort på tumblr siden tidligere i dag. Det er så kjekt å ha appen til tumblr, så du ikke går glipp av NOE. Har man nada å gjøre og man kjeder seg, er tumblr alltid der for deg og det byr alltid på ny inspirasjon som alle trenger en gang i blant. Hver eneste gang jeg er på tumblr, følger jeg alltid nye mennesker som dukker opp i feeden min, og derfor følte jeg det var på tide med ett nytt innlegg med inspirasjon fra tumblr. Jeg har så mange fine bilder å vise dere som jeg har på feeden min for øyeblikket. Jeg elsker å bla igjennom min egen tumblr, for det er så mye fint å se på, og jeg får inspirasjon til hva jeg kan ta bilder av til bloggen, og ikke minst stilmessig!

Ta gjerne turen innom min tumblr HER.



Hva heter du på tumblr?

47 kommentarer

Siste innlegg