SMINKE TUTORIAL

Nå er det ikke så alt for lenge til det er jul og nyttår, og i den sammenhengen er det alltid julebord med kollegaer og venner. For meg er det nesten krise, for jeg vet hverken hva jeg skal ha på meg eller hvordan jeg skal sminke meg. Derfor har jeg startet litt tidlig med å vurdere forskjellige sminke looks til julebord osv, selvom ingenting er planlagt enda, haha. Man kan aldri være for tidlig ute med å planlegge! Jeg er ingen mester i sminke, og jeg har ingen smarte teknikker. Eneste jeg vet er at jeg har sminke jeg er kjempefornøyd med og som gir det resultatet jeg ønsker av produktene. Så etter å ha lest igjennom kommentarer her på bloggen, er det mange som stiller de samme spørsmålene; Nemlig hva slags sminke jeg bruker i ansiktet. For meg er det fryktelig gøy å høre at noen er interesserte i å vite det, siden jeg knapt vet noe som helst om sminke. Istedenfor å bare skrive ned produktene jeg bruker, tenkte jeg å kanskje lage en liten sminke tutorial her på bloggen hvor jeg viser hvordan jeg legger min festsminke step by step. Dette har jeg gjort før, og det fikk jeg mange gode tilbakemeldinger på. Derfor lurer jeg på om det kanskje er på tide å kjøre på med et nytt innlegg? Legg gjerne igjen en kommentar på om dette er noe du kunne likt å se på bloggen min, så skal jeg få ordne dette i løpet av denne uken hvis mange ønsker det. Etter å ha tatt disse bildene kom jeg på at jeg hadde glemt å tegne på øyenbrynene mine, men shit au.

Ha en riktig god torsdagskveld!



Ønsker du at jeg skal lage ett sminkeinnlegg step by step på bloggen?

13 kommentarer

Siste innlegg