MY NEWEST ADIDAS JACKET

Døgnrytmen som jeg egentlig skulle få endret på i løpet av de dagene som gikk, gikk helt ræva. Det endte opp med at jeg ikke sovnet før 02:00 i dag, og skulle opp igjen 07:30, for å bli hentet av Ida 08:15. Likevel, sjokkerende nok, kom jeg meg igjennom arbeidsdagen uten noen problemer. Jeg startet dagen med en god iskaffe med karamelsaus og italiensk salat på rundstykket til frokost. Jeg har fått helt dilla på dette pålegget at det er farlig. Beste måten å spise det på må være på varme rundstykker, bedre blir det ikke! Så mett mage, betyr godt humør for min skyld. Jeg følte meg også ekstra fresh i dag siden jeg brukte min nyeste adidas bomber fra Junkyard. Jeg har vært sinnsykt rastløs etter å få den nye jakken at det var som julaften for meg. Jeg trodde aldri jeg kunne falle for en slik farge, siden jeg ikke eier noe i den fargen. Men av en eller annen grunn ble jeg tiltrukket av fargen. Siden den er knall/ mørk, så ville jeg skape litt kontraster ved å kjøre på med en hvit hullete dr.denim bukse. Jeg liker hvite bukser mer og mer for hver dag som går, spesielt etter jeg klippet hull i den. Det er veldig rent, og derfor kjempelett å style opp. Jeg tror dette (nok en gang) har blitt ett av mine favoritt antrekk de siste tidene. Jakken passet veldig bra til buksen etter min smak, og når du er fornøyd med ett antrekk – så vet du at arbeidsdagen blir bra, og det ble den.

Vinneren av Junkyardkonkurransen som jeg kjørte på Instagram denne uken trekkes i kveld. Så følg med, jeg vil tagge vinneren i konkurransebildet.







Jakke fra Junkyard her (sponset) // T-skjorte fra Urban // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nike // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

15 kommentarer

Siste innlegg