MERRY CHRISTMAS WITH DANIEL WELLINGTON

// I samarbeid med DanielWellington.

Det er nå 4 dager igjen til den store dagen, nemlig julaften. Jeg som jobber i klesbutikk har ofte opplevd de som dukker opp helt i siste liten for å få tak i de siste julegavene. Men det er ikke alltid like lett å finne gaver til dine nærmeste. Ofte sier de “jeg har alt jeg trenger” eller “jeg vet ikke”. Man får virkelig ikke alltid noen tips, og da får man ta saken i egne hender. For 2 år siden, på julaften kjøpte jeg klokke i julegave til noen av mine nærmeste og de fikk seg en fin overraskelse. Selvom de ikke sa de trengte eller ønsket seg en klokke, var det midt i blinken. Så til de som har alt, er ett godt tips å kjøpe noe pent de kan ha rundt håndleddet. Daniel Wellington har ett veldig rent design på sine klokker som faller i smak hos de fleste. Jeg er en stor elsker av disse klokkene og har selv sikret meg mine favoritter hos dem denne julen. Jeg falt for modellene Dapper, som er en av deres nyeste klokker og Classy Sheffield i den minste modellen. Jeg vet ikke hva det er, men jeg har fått en smak for bittesmå klokker på håndleddet. Men selvom det var disse klokkene jeg falt for, må jeg skryte for den nydelige gaveinnpakningen klokkene kom i. Det er nesten en gave i seg selv. De har i tillegg fått ett nytt design på eskene klokkene kommer i, mer cleant og classy.

Dessverre måtte dere ha bestilt senest i går for å motta klokken før 24.desember, men hvis det er en liten trøst så kan dere bruke rabattkoden min “MADDE” for å få 15% rabatt på alt fra hjemmesiden til Daniel Wellington frem til 15.januar. Så synes du dette er den perfekte julegaven til han eller henne, så er det verdt ventetiden. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves right?






Dapper Bristol klokken finner du her & Classy Sheffield klokken finner du her.

Likte du klokkene?

4 kommentarer
    1. Har DW klokke øverst på ønskelisten i år… Har ikke fått snoket i pakkene enda, men troooor jeg også har fått meg en av de sykt lekre klokkene!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg