IT’S TIME

I går da jeg dro hjem fra jobb, gledet jeg meg bare til å kunne legge fra meg alt ting på gulvet og bare legge meg ned i sengen. Det var så godt å tenke på at jeg endelig har litt ferie nå som det er jul. Jeg er kjempeglad for at stresset ikke tok meg i år, men det var ganske nære på… Etter jeg hadde lagt meg under dynen i går kveld, uansett hvor mye jeg tenkte på at nå må jeg på do, nå er jeg sulten, nå er jeg tørst, klarte jeg ikke å reise meg opp. Jeg ville bare ligge i sengen resten av kvelden og se på julefilmer, for jeg har en del å ta igjen. Det er nøyaktig det som står på timeplanen min i dag òg. Slappe av, spise mye godt, ligge i sengen og se på julefilmer. Jeg prøver så godt jeg kan for å få litt julestemning nå at jeg nesten tvinger meg selv desperat til å se julefilmer i hytt og pine. Jeg tror en av grunnene til at det ikke føles helt som om det er jul enda er fordi vi ikke har satt opp noe juletre. Vi, eller pappa, har holdt på å legge nye trapper i 3.etasje som gjør at det har blitt litt forsinkelser med juletreet i år. Men pappa er heldigvis ferdig med trappene, og i kveld er det endelig på tide å sette opp juletreet og pynte det. Jeg gikk litt bananas på Europris i juleavdelingen der og tok med meg mange kuler, så det skal bli spennende å se hvordan det vil bli seende ut i år. Kribler spesielt mye i magen av å få lagt alle julegavene under treet. Men nå skal jeg se litt julefilmer og finne noe å knaske på, ha en riktig god lille julaften




Hva er planene dine for i dag?

7 kommentarer

Siste innlegg