BACK ON TRACK

Endelig tilbake på jobb, og det er jammen godt å få orden på gamle rutiner for øyeblikket. Det kjipeste jeg opplevde i dag var da klokken ringte 07:30, og jeg skulle stå opp. Jeg var dum i går og så en film som heter Room med søsteren min i går kveld, og var derfor ikke i seng før klokken var over 01:00. Jeg kjenner virkelig at øynene mine gleder seg til å legge seg i kveld, og det gjør jeg selv. Åpningen på Urban i dag var veldig rolig, så jeg hadde store planer om å ta bilder av produkter vi har inne i butikk. Men prioriterte først litt bilder til bloggen, og før jeg visste ordet av det var kameraet tomt for strøm. Jeg mener, hvor typisk er ikke det? Eneste negative mef Olympus Pen kameraet, det går fort tomt for strøm, ellers er det bare jeg som bruker det svært mye…

Hver eneste kveld før jeg skal på jobb, planlegger jeg alltid antrekkene mine så jeg slipper å stresse med det samme dagen. For ellers ender det opp med at jeg bruker for mye tid på å lete, enn å faktisk gjøre meg klar til jobb. Det verste jeg vet om er å stresse tidlig på morgenen til jobb, så jeg prøver å unngå det så ofte som mulig. I går fikk jeg brått en stemme i hodet mitt som sa “grått, bare grått”. Jeg mikset derfor sammen forskjellige lysegrå toner og tror jeg har funnet et av mine favoritt antrekk for tiden. Men på vei ut døren slang jeg på meg min kjære babyblå kåpe for å bare få noen andre lyse toner inn i antrekket.  Det er så merkelig hvordan keep it simple virkelig fungerer. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde dette antrekket i andre farger.




Jakke, genser, skjorte, sko & caps fra Urban // Bukse fra TopShop

Hva synes dere?

14 kommentarer
    1. Utrolig fresht antrekk! Du er så pen og virker så skjønn 🙂 Liker at du skriver så detaljert hvordan du tenker, er akkurat som du snakker med oss på en måte, i stedet for å bare beskrive hva du har gjort. Digger skoene dine også, hvilken type Nike sko er dette og hvor kan man få kjøpt de? Klem til deg 😀

    2. Julie: Ååh, så glad jeg ble av å lese dette! Får alltid kritikk på måten jeg skriver, så endelig EN som likte det haha. Skoene har jeg kjøpt på Urban, de heter Nike Ultra Moire 😀

    3. Hei! Blir du ikke kald når du går med nakne ankler midt på tjukkeste vinteren? Jeg blir helt satt ut av alle damer i tjueåra som rusler rundt på vinteren med trange bukser uten noe ull i, nakne ankler og lave sko (gjerne sneakers eller til og med tøysko). Brrr! Det merkeligste er likevel at de fleste topper antrekket med en skikkelig tjukk og svær boblejakke, det ser så ubalansert og rart ut. Hva er dette for slags trend? Hvor kommer det fra, hvem begynte å gå sånn?

    4. Kaja: Haha, jeg skjønner din frustrasjon! Men jeg er inne på et senter 7 timer om dagen og kan ikke ha på meg vintersko inne der, hvis du forstår litt mer nå? Skal jeg være ute, tar jeg selvfølgelig på noe varmere når det er minusgrader ute, men ser null grunn til å gjøre det da jeg står inne på et senter med plussgrader 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg