FAVORITES FROM NELLY

// Innlegget inneholder adlinks.

I natt traff minusgradene her jeg bor, og jeg kan ikke huske sist jeg så det var så mange minusgrader ute enn hva det er i dag. Det viser 12 minusgrader ute, og alle i huset går med varme klær, ovner er på og stearinlys er tent for å holde varmen. Da jeg skulle legge meg i natt, var det så kaldt på rommet mitt at jeg la meg med en genser, joggebukse, sokker, teppe og dyne. Det er helt fryktelig å våkne opp i ett kaldt rom, så å våkne opp med lag på lag med stoff var så deilig. Siden det er så kaldt ute har jeg holdt meg inne i hele dag, jeg er ikke ett vintermennesket… Verste humøret jeg kan komme i er hvis jeg er kald, eller er sulten hahaha. For mitt eget beste, og andre, så ble jeg inne i dag. Det er ikke så ille med dager som dette heller, gå i tøfler og drikke varm kakao mens man ser på filmer fra sengen.

Derfor med lag på lag med klær og tepper, har jeg sittet ved skrivebordet mitt og sjekket ut nyhetene på Nelly. Siden sist har de fått inn så mye fint som jeg tenkte å vise dere nå! For mitt eget beste har jeg holdt meg mest mulig borte fra nettbutikker i og med at det er januar og det er så mye nytt, for å ikke snakke om tilbud man kommer over. Et av mine mål for 2016 er nemlig å spare enda mer enn hva jeg gjorde i fjor, og det har allerede startet bra. I begynnelsen nå, får det holde med å se på flotte klær, istedenfor å kjøpe dem òg. Jeg har alt jeg trenger, jeg vil bare ha mer (girlsproblem), så nå skal jeg sette grenser. Sparing over nye klær fremover, det skal bli gøy!


1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

Likte dere noen av mine favoritter?

10 kommentarer

Siste innlegg