WINTER WONDERLAND

Brrrrrrrr, det er så kaldt ute!!!! Det hadde ikke gjort noe med en liten sydentur i disse kalde dagene. Jeg er den personen som ikke liker snø og kulde, men så vakkert som det er når det er hvitt overalt, da ombestemmer man seg raskt. I en uke har jeg utsatt å ta antrekksbilder ute på grunn av kulden og all snøen som faller, men tror jaggu meg at jeg snart må bite sammen tennene og bare få det gjort før snøen brått forsvinner. Det er bare ufattelig pent med antrekksbilder ute i snøen, det blir så fine kontraster i bildene pga alt er hvitt og fokuset da blir bedre på deg. Jeg tror denne mandagen skal gå til å legge frem noen antrekk som kan passe godt inn i disse vinterdagene. Forhåpentligvis står jeg opp med riktig ben i morgen og kommer meg ut døren for å knipse noen bilder av meg selv. Men denne kulden stanser meg gang på gang, haha I hate it… Hva gjør man ikke for bloggen a dere, er det ikke det man sier?

I dag våknet vi opp til enda mer snø ute, og det er utrolig hvor mye snø som har kommet de siste 2-3 dagene. Jeg startet dagen med å spise frokost på sengen, varme rundtstykker og eggomelett med appelsinjuice til – en av de beste måltidene jeg kan få i meg på morgenen rett og slett. Mens jeg satt og spiste, begynte jeg å tenke på at jeg ville ta noen snøbilder i skogen, men ikke alene. Derfor fikk jeg med storesøsteren min ut i kulden og knipset noen raske bilder før fingrene våres var stive av frost. Det er så pent med denne snøen at jeg gjerne skulle ønske jeg hadde lappen så jeg kunne ta meg en liten roadtrip. Next year, hopefully!



Er det mye snø hos dere & liker dere vinteren?

6 kommentarer
    1. såå fine bilder! og ja, jeg liker vinteren! 😀 .. er litt snø her enda, men det meste regnet vekk inatt..Håper du får en fin mandag, og en god uke! 😀

    2. Anonym: Tusen takk! Åh, her har det flere ganger regnet bort men akkurat nå så ser det ut som om snøen kommer til å ligge en stund 😀 Ha en riktig god mandag og uke du òg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg