KONKURRANSE: VINN KLOKKE FRA TRIWA

I samarbeid med TRIWA kjører jeg i gang med min første konkurranse her på bloggen sammen med dem. Dette er stort for meg siden jeg har flere ganger har spurt om å kunne gi leserne mine en så fin konkurranse. Endelig fikk jeg svaret jeg håpet på, ett ja. Dere vet hvor fornøyd jeg er med klokkene deres, det er vel en av grunnene til at jeg stolt kan si jeg er ambassadør for dem. At dere nå kan vinne en av klokkene fra hjemmesiden, det må jeg bare understreke at det er helt fantastisk gøy! De har så mange enkle design, men også mange med spesielle design som gjør klokken så unik. Siden jeg kjører denne konkurransen, fikk jeg velge ut 2 forskjellige klokker som dere kan velge mellom. Dette på grunnlag av at det da er garantert at du finner klokken i din smak. Jeg håper jeg har tatt noen bra valg! Begge klokkene har ur på størrelse på 36mm, med andre ord en perfekt størrelse. Konkurransen vil som alltid vare i ca 1 uke.

For å delta:
Like facebooksiden til TRIWA her.
Like facebooksiden min her.
Følge @triwaworld på Instagram.
Følge @madeleinepedersenn på Instagram.
Kommentere hvilken klokke du ønsker deg.
Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!


Trykk HER for å sjekke ut klokke nr 1 & trykk HER for å sjekke ut klokke nr 2.

Hvilken klokke vil du ha?

163 kommentarer

Siste innlegg