FØLG MEG PÅ SNAPCHAT

Hele denne uken har jeg fri fra Urban, eller tatt meg fri siden jeg reiser bort noen dager til helgen. Jeg har derfor i dag tatt meg en ekstra søndag for å varme opp til de neste dagene. Kanskje ikke helt en vanlig søndag siden jeg har snakket med businesspartnere, men alt som kan gjøres fra sengen klager jeg overhodet ikke på. Bortsett fra det, har jeg også noe annet spennende på gang. Jeg skal kanskje få meg en ekstra jobb til, så da har jeg 3 jobber og det synes jeg er kjempegøy. Mer kan jeg ikke si, før det har gått igjennom – men jeg krysser fingrene! Nå for øyeblikket sitter jeg foran pcen med Ida bak meg i sengen. Vi hadde avtalt i dag å lage middag sammen etter hun var ferdig i Oslo, så nå venter vi på at de hjemmelagde gratinerte potetene snart skal bli ferdig så vi kan fortsette på kylling, grønnsaker og viltsausen. Kjenner at magen min nesten rumler av å snakke om den middagen her… Det skal bli så godt!

Ellers tror jeg de fleste av dere har fått med dere at jeg har åpnet snapchaten min. Jeg legger ut noe der HVER eneste dag, og hadde vært kjempegøy hvis flere vil følge meg der for å få et ekstra innblikk av hva jeg driver med. Det er sikkert 2-3 år siden sist jeg hadde den åpen, så litt skummelt er det – men det er også dritgøy! Legg til Alohaamad om du ønsker

Slenger med noen bilder fra snapchat i dette innlegget;

Hva skal du denne uken?

3 kommentarer
    1. Denne uken består av mye morro! I morgen blir jeg 20 år og det skal feires med familie og venner, senere blir det pakking av det siste som mangler før turen går til Oslo for å feire enda mer bursdag og på søndag går endelig flyet til New York. Der skal jeg være i fire mnd og jeg gleder meg sjukt mye 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg