SPILLELISTENE MINE PÅ SPOTIFY

Om dagene er det helt utrolig hvor mye musikk betyr for meg, som om det er det jeg trenger i hverdagen. Aldri før har jeg hatt en sånn avhengighet, I just can’t live without music atm. Jeg prøver å oppdatere listene mine så ofte jeg kan på Spotify, det er ikke alltid man finner den musikken man leter etter. Men jeg er på god vei, og jeg kjenner jeg blir glad da jeg bare tar frem øreproppene eller bare går inn på Spotify, for da er det tid for avkobling. Jeg drar til Gøteborg i morgen, og da har jeg masse med tid til å høre på listene mine. Jeg gleder meg til å sitte på toget, ha musikk i ørene og se ut på naturen.

Trykk på bildene for å komme direkte til spillelistene på Spotify!

Min Get wasted liste (denne er det litt mer fart i):

Min Good vibes liste (denne oppdaterer jeg oftest):

Min Close your eyes liste (min kjære soveliste):

Har du noen sanger du vil tipse meg om?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg