HOTEL FLORA

// Sponset opphold.

Gårsdagen var så crazy og lang at jeg ikke fant tid til å blogge, da det var fullt kjør hele veien. Men i dag derimot, så har jeg tid! Jeg tenkte å vise dere litt bilder av hotellet jeg og søsteren min sov på, siden jeg syns det var så kult. Jeg rakk dessverre ikke å ta bilder av resturanten/ cafèen som de hadde på hotellet, det var faktisk den som var det kuleste. Jeg er nesten litt sur på meg selv for at jeg ikke rakk det…. Hotellet vi bodde på heter Hotel Flora, og ligger veldig sentralt til i Gøteborg, vi kunne gå rundt ett hjørne bare og vips var vi å sentrum med alle butikkene overalt. Etter vi hadde lagt fra oss bagasjen på rommet, og bare slappet av litt, dro vi ut for å finne et sted å spise. Det endte opp med å bli vanskeligere sagt enn gjort. Vi fant til slutt et sted å spise på, hvor vi tok en rask matbit og dro tilbake på hotellet for å ikke legge oss så alt for sent. Men da vi skulle hjem igjen gikk vi i en sirkel 3-4 ganger, og var som en labyrint vi aldri kom oss ut av. Brått forstod vi hvor vi var og kom oss hjem, men ingen av oss skjønner hvordan vi kunne gå i en sirkel, da det føltes ut som om vi gikk rett hele veien haha.

Vi tok på oss pysjamasen, fant frem pcen og satte på The Shannara Chronicles mens vi bestilte en pizza opp til rommet for å få i oss litt kveldsmat. Men kvelden stoppet ikke der, ingen av oss var noe spesielt trøtte selvom vi skulle opp tidlig, så da ble det en thriller film på oss før vi tok kvelden. Det var virkelig deilig å sove i de sengene, så det var leit å måtte stå opp så tidlig da sengene nesten ikke ville la oss gå..

Jeg skal fortelle litt mer om hva jeg har gjort, og mer behind the scenes bilder i morgen!











Gjorde du noe koselig i går?

1 kommentar
    1. Tja, jeg var på kurs, og slappet av resten av dagen.. blir sliten av lange kurs dager.. hehe 🙂 Ha en strålende helg! Så ut som et utrolig bra hotell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg