BEHIND THE SCENES FROM THE JUNKYARD SHOOT

Klokken 07:30 ringte alarmen på mobilen og noe av det første jeg gjorde på fredagen var å komme meg fort inn på badet for å rense ansiktet. Vi skulle være på stedet vi skulle ha shooten 09:00, i tillegg til å rekke å spise frokost på hotellet, pakke sammen sakene, sjekke ut og komme oss dit. Jeg trodde 1 time var nok, men det var litt stressende, men heldigvis var vi der tidsnok. Det beste med den morgenen var at jeg ikke skulle sminke meg eller ordne håret mitt, for det stod makeup-artisten for. Ingenting er bedre enn å få andre til å gjøre den kjedelige jobben for deg, haha. Studioet vi skulle være i var kjempestort, noe som var veldig deilig. Vi tok på musikk og startet morgenen med makeup og styling, og var klar for å starte shooten da klokken nærmet seg 11:30. Underveis var jeg litt stresset og hadde veldig smerter. Jo mer ejg tenkte over det, jo verre føltes det. Dagen før hadde jeg hatt feber som gikk opp og ned, den kom litt tilbake den morgenen samt de vondeste mensensmertene jeg hadde hatt ever. Det var som om noe spjæret inni meg. Heldigvis fikk jeg tatt noen piller mot smertene så jeg kunne forberede meg på shooten. Det var en liten periode der jeg satt helt gone og lurte på om jeg skulle besvime, men så langt gikk det ikke heldigvis.

Jeg legger fryktelig merke til at det tar tid for meg før jeg er vant til å stå og posere foran en fotograf, men kanskje etter 30 minutter så gikk det mye bedre. Sjenerte meg måtte åpne meg litt og prøve å imponere de jeg jobbet med, og teamworket var så bra synes jeg. Jeg skulle fotograferes i 6-7 forskjellige antrekk med da 6-7 forskjellig attitudes, og alle hjalp hverandre. Vi fant fort ut av hva som funket og hva som ikke funket fordi alle var veldig effektive. Vi kunne nemlig ikke få noen forsinkelser siden siste toget fra Gøteborg den dagen gikk 17:55. Så det var fullt kjør helt fra tidlig på morgenen til siste liten. Men en liten lunsjpause fikk vi tid til, samt noen pauser innimellom hvor jeg spiste sjokoladekake. Fantastisk miks; Står modell og spiser sjokoladekake i småpausene. Det beste med alle shooter er å høre “It’s a wrap people!!!”. Så fort jeg fikk høre det måtte jeg løpe bak for å skifte fort siden taxien var der om få minutter, og jeg og søsteren min begynte lure på om vi rakk toget hjem. Vi rakk det heldigvis og kunne slappe av på hjemreisen med musikk i ørene.

Jeg kan ennå ikke helt fortelle dere hva denne shooten er i forbindelse med, men her har jeg maaange behind the scenes bilder jeg kan tease dere litt med. Something big is happening with Junkyard!















Hva synes du om bildene?

20 kommentarer

Siste innlegg